עיצוב דירות מודרני

אין ספק כי עיצוב דירות מודרני נחשב לאחת מאופציות העיצוב הפופולאריות ביותר כיום, מאחר ורבים בוחרים לחיות בבית המעוצב בסגנון נקי ואסתטי. לכן אין זה מפתיע כי אנשים רבים שנמצאים בתהליך שיפוץ הבית, או לחילופין, מעוניינים לשפץ דירה מיושנת לצורך השכרה, בוחרים בעיצוב המודרני. מדובר על סגנון עיצוב המעניק אווירה יוקרתית יותר לכל הבית, דבר שמעלה את הערך של הנכס ומשדרג את איכות החיים. חשוב להבין כי ישנו הבדל עצום בין עיצוב עצמי של הבית, לבין היעזרות בשירותיה של מעצבת פנים מנוסה ומקצועית, שמכירה את כל הניואנסים השונים ומסוגלת ליצור אווירה הרמונית ומדויקת לצרכים שלכם.

עיצוב דירות מודרני – היבטים שונים ששווה להכיר

עיצוב מודרני הינו סגנון עיצוב המתאפיין בקווים נקיים ובצבעים קרים. ברוב המקרים נהוג להשתמש בצבעי הלבן, האפור והשחור, תוך כדי הקפדה על מינימליזם והימנעות מעומס של פריטים בחלל החדר. עיצוב דירות מודרני מתאים לכל מי שנהנה מתחושת הסדר והניקיון במראה העצובי מאחר ומדובר על סגנון עיצוב המתאים לאנשים שמעדיפים צבעוניות מאופקת ומינימליזם. במקום להניח את מוצרים החשמל השונים על השיש כחלק ממראה עיצובי "תעשייתי" או כפרי. העיצוב המודרני משתמש בארונות ובמקומות אחסון שונים, על מנת ליצור מראה מינימליסטי וסטרילי. סגנון העיצוב הנקרא מודרני מונוכרומטי הוא עיצוב הייטקיסטי, הדוגל בשימוש בזכוכית, בטון, נירוסטה וחומרים קרים נוספים. זהו הסגנון המושלם אם אתם אוהבים מראה מינימליסטי אפילו סטרילי עם צבעים קרים ומראה יוקרתי.

עיצוב דירות מודרני – דרכים לביצוע

כל סגנונות העיצוב יכולים להתבצע בשילוב עם סגנונות עיצוב אחרים או שלא. סגנון העיצוב המודרני, למשל, יכול להכיל ווריאציות שונות. כך שכל אחד יכול לבחור את הווריאציה האידיאלית ביותר עבורו. ניתן למשל, ליהנות מסגנון עיצוב מודרני חם, הכולל שילוב מסוים בין הסגנון המודרני הקר והמסודר, לבין הסגנון הכפרי והחמים. עיצוב מסוג זה יכלול צבעים נוספים לשחור, לבן ואפור והוא ייצור תחושה ביתית ומזמינה יותר. לעומת זאת, עיצוב מודרני ויוקרתי מבוסס בעיקר על חלל מרווח ונטול ריהוט ופריטים מיותרים. העיצוב המודרני יסייע לכם ליהנות מהאווירה היוקרתית והאלגנטית, באמצעות הצבעים והחומרים הנכונים, ובחירה במיקום המושלם לכל. כמו כן, בחירה בגופי תאורה מדויקים תסייע לכם ביצירת האווירה הרצויה.

אנו ב- 72 גג נשמח לספק לכם שירותי עיצוב דירות מודרני. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של יותר מעשור בתחום ונשמח לתרום מהידע והניסיון הרב שצברנו לאורך התקופה. אנו מתחייבים לספק לכם תכנון, עיצוב ושיפוץ של הבית תוך 21 ימי עבודה, תוך כדי הקפדה על מחיר ידוע מראש ותהליך עבודה יעיל, מקצועי ונינוח. העיצוב שלנו מותאם לרצונות ולצרכים שלכם, על מנת לוודא כי תרגישו בבית ותוכלו ליהנות מעיצוב פונקציונלי ופרקטי, מעבר לנראות האסתטית שלו. לקבל מידע נוסף, צרו קשר!

שיפוץ דירה 70 מטר - שיפוץ דירה גדולה או קטנה
שיפוץ ועיצוב פנים ל דירה בחולון - סלון ואקססוריז
שיפוץ ועיצוב בית פרטי בכרכור