שיפוץ דירה בהרצליה

שיפוץ דופלקס בהרצליה 6 חדרים 150 מ"ר

שיפוץ דירה בהרצליה – דופלקס 6 חדרים ושתי מרפסות גדולות ב-17 ימי עבודה!…

יעלה ואילן הגיעו אלי דרך האתר ולהם שלושה בנים, ושלא כמו שאר הזוגות בהם האשה מופקדת על העיצוב והגבר על התקציב, כאן היה הפוך: הפנטזיה של יעלה היה להיכנס לדירה בתום השיפוץ ושבעלה ינצח על התזמורת. בסופו של יום שניהם הגיעו לבחירת החומרים, בשילוב מנצח!

לזוג שלושה בנים, כשלכל בן עולם עשיר בתחביבים מה שאומר מרחב ואיפסון לכל אחד מהם בממלכה הפרטית שלו. וכך היה… שירותי האורחים בקומה התחתונה הורחבו לחדר רחצה וצורפו לחדר שינה של הבכור וכנ"ל אצל שני הבנים האחרים בקומה העליונה.

ככל שמועד השיפוץ קרב, כך גדל התיאבון והוחלט על שיפוץ נרחב ומסיבי שבו כל האינסטלציה הוחלפה, החשמל הוחלף, שלושה חדרי רחצה, ריצוף בכל הדירה ובשתי המרפסות וכמובן נגרות מטבח חדשה.

ההנאה הגדולה שלי כמעצבת היתה ההקשבה, הפתיחות והזרימה של בני הזוג עם כל רעיון שלי, חדשני ונועז ככל שיהיה – וכך נולד האי הכתום עז במטבח !!

שיפוץ דירה בהרצליה - דופלקס

לא האמנו כמה מהר אפשר להשלים שיפוץ דירה בהרצליה

עד עכשיו, חשבנו לתומנו ששיפוץ של דירה חייב להיות עניין ארוך. תהליך שמהרגע שהוא מתחיל ועד הרגע שהוא מסתיים, צריכים לעבור הרבה (מאוד) חודשים. אבל אחרי שפגשנו את אביב קופלר הרוח החיה של “72 גג” הבנו שיש כאן קונספט נדיר ומיוחד.

הקונספט הוא שאפשר וניתן להשלים שיפוץ קומפלט בפרק זמן שממש קשה להאמין. הצטרפו אלינו ותבינו גם אתם, כמה מהר אפשר לשפץ דירה קומפלט בהרצליה.

הפעם הבעל מכתיב את הקונספט...

מספרת אביב: יום אחד אני מגיעה לפגישה עם זוג נחמד. אישה, בעל, שלושה ילדים. שצריכים שיפוץ דירה בהרצליה עבורם ועבור ילדיהם. בפגישה איתם מיד הבנתי שזה הולך להיות פרויקט נחמד, כי היה בהם משהו מיוחד. בניגוד לרוב הזוגות שאני פוגשת בעבודתי, האישה דווקא לא כל כך רצתה להגדיר את העיצוב הרצוי לה.

היא העדיפה שדווקא בעלה יהיה הרוח החיה בקבלת ההחלטות העיצוביות ולפי התוצאה שהתקבלה, היא בהחלט ידעה על מה היא מדברת. כמובן, שניכר היה שיש שיתוף פעולה בין האישה לבין הבעל. השילוב בניהם היה ראוי לציון ואפשר היה לראות את זה בבהירות, גם אחרי שהקונספט של העיצוב כבר היה ברור ועד לרגע שבו הם בחרו יחד את החומרים.

5 נפשות, בדירה השוקקת וכולם צריכים להיות מרוצים

כעת חשוב לתאר מעט את הדירה. מדובר בדירה בהרצליה, דירה גדולה, בנויה בסגנון דופלקס. בדירה, 6 חדרים ועל פי ההרכב המשפחתי, זה בהחלט לא יותר מדי. 5 נפשות מהם 3 בנים, ממלאים בקלות את 6 החדרים פלוס 2 המרפסות (הגדולות…).

שיהיה ברור, אין ספק שהדירה עוד לפני השיפוץ הייתה שוקקת חיים. ככה זה כשמדובר בדירה שבה חיים 3 בנים. וכמובן שלכל ילד יש את העולם שלו, את התחביבים שלו, החפצים שלו והרצונות שלו. ולכל זה היה צריך להתייחס בשיפוץ, לצד הרצונות והדרישות והחלומות של ההורים.

הבן הבכור, שחדרו שוכן בקומה למטה, צריך יותר ספייס. הוחלט להרחיב את חדרו ולצרף אליו את מה שהיה קודם שירותי האורחים. גם חדריהם של שני הבנים בקומה שלמעלה שודרגו בהתאם. מה, להם לא מגיע?

יש תוכניות ויש תוספות הכרחיות

אבל התוכניות שלפני השיפוץ, לא יכולות להישאר כמו שהן. כאשר התוכניות והקונספט הולכים ומתגבשים, מחליטה המשפחה שדרוש יותר.

 זה קורה כך לא מעט. כאשר מחליטים – אם כבר, אז כבר! אם כבר משפצים, אז עד הסוף. זו ההזדמנות. מחליטים שהכרחי לנקוט צעדים נוספים, הכרחיים, ברור שהכרחיים.

מחליטים להחליף למשל את כל האינסטלציה. מחליטים להחליף ולשדרג את האלומיניום. יש לטפל גם בכל חדרי הרחצה (שניים קיימים ואחר חדש שהוספנו) ולהחליף ולחדש את הריצוף בכל הדירה. ואם כבר, אז את המרפסות לא לשדרג? ובמטבח אפשר בלי נגרות חדשה? כפי שאתם מבינים, המשפחה מחליטה בסופו של דבר ללכת על שיפוץ – שיפוץ.

אז כמה זמן באמת לוקח שיפוץ דירה?!

אחרי שהצלחנו, כך אנו מקווים, להבהיר שזה לא היה איזה שיפוצון קטן אלא ממש שיפוץ דירה יסודי, אתם בוודאי כבר סקרנים. נו, אז כמה זמן אתם חושבים לוקח לשפץ דירה שכזאת? חצי שנה? 5 חודשים?

אז זהו שלא – בתמונות שיפוץ הדופלקס בהרצליה, 6 חדרים, 5 נפשות, 2 מרפסות – הכל ב-17 ימי עבודה בלבד !!

שיפוץ דירה בהרצליה - דופלקס - מטבח
שיפוץ ועיצוב דירה בהרצליה - דופלקס - סלון
שיפוץ דירה בהרצליה - דופלקס - שירותים
שיפוץ דירה בהרצליה - דופלקס - מטבח
שיפוץ דירה בהרצליה - דופלקס - מטבח
שיפוץ ועיצוב דירה בהרצליה - דופלקס - סלון

שיפוץ דירה במרכז הרצליה, 5 חדרים 120 מ"ר (פרוייקט נוסף)

את הזוג הנעים והחם, פגשתי בדירה ישנה במרכז הרצליה.

רואי ודנה המתקרבים לשנות הארבעים שלהם, חובקים שלושה קטנטנים והיה חשוב לאפשר מרחב ציבורי נעים, עוטף ובטיחותי לילדים.

חדר רחצה אחד ושרותי האורחים הוסבו לשני חדרי-רחצה, כשלאחד מהם כניסה ישירה מחדר השינה של ההורים. המטבח קיבל ריענון, הוחלפו בו אריחים וחזיתות הארונות נשלחו לצבע. השיפוץ הושלם בתום 21 ימי עבודה. צפו בתמונות…

צילום – galit deutsch

שיפוץ דירה קטנה
שיפוץ דירה במרכז הרצליה, 5 חדרים 120 מ"ר
שיפוץ דירה במרכז הרצליה, 5 חדרים 120 מ"ר
שיפוץ דירה במרכז הרצליה, 5 חדרים 120 מ"ר
שיפוץ דירה במרכז הרצליה, 5 חדרים 120 מ"ר
שיפוץ דירה במרכז הרצליה, 5 חדרים 120 מ"ר
תמונה חדשה - אביב קופלר

שיפוץ דירה בהרצליה, 3 חדרים 75 מ"ר (פרוייקט נוסף)

בבניין בן 4 דיירים, עטוף בירוק, שופצה הדירה חלקית, לזוג בשנות השבעים לחייהם.

חדר הרחצה ושירותי האורחים הוחלפו. הסלון והמטבח רוצפו מחדש. המטבח הקטן הורחב לכיוון מרפסת השירות וחזיתות הארונות נשלחו לצבע.

משחק הצבעים של אפור כחלחל ואפור כהה בקירות, "שטיחון ארמני" לרצפת המטבח, הקנו אוירה רגועה ונוחה לזוג בגיל הזהב.

ב-14 ימי עבודה בלבד, נולדה "סוויטת מלון" חמימה ונוחה לתפעול.

צילום – Galit deutsch

עיצוב ושיפוץ דירה בהרצליה, 3 חדרים 75 מ"ר
עיצוב ושיפוץ דירה בהרצליה, 3 חדרים 75 מ"ר
עיצוב ושיפוץ דירה בהרצליה, 3 חדרים 75 מ"ר

באופן עקרוני ישנן כמה סיבות לבצע שיפוץ דירה:

כשהתשתיות בבית כבר לא עומדות בעומסים העכשוויים (כדאי לזכור שהרצליה היא עיר ותיקה ויש בה בניינים בני עשרות שנים); עיצוב מיושן שלא מחמיא למרחבים השונים בדירה; כשהצרכים של בני הבית משתנים באופן משמעותי (למשל אחרי שהילדים גדלים ועוזבים את הדירה); וכשצצה בעיה שמחייבת טיפול וישנו רצון לנצל את ההזדמנות לטובת שדרוג נרחב יותר.

הבסיס לשיפוץ מוצלח הוא תכנון מדויק, והבסיס לתכנון מדויק הוא קשב מלא לרצונות ולצרכים של בני האדם שחיים באותה דירה. כדאי לדעת שלא בכל מקרה בני הבית יודעים לנסח כיצד נראית בעיניהם הדירה האידיאלית עבורם, ועל כן נדרש ניסיון רב – גם בעיצוב פנים, גם בשיפוצים וגם בעבודה עם בני אדם ובפרט בעזרה בתמלול החלומות.

הדגש החשוב השני הוא זמן. שיפוצים שמתארכים יתר על המידה מסבים עוגמת נפש של ממש, ואפילו אם התוצאה הסופית מוצלחת התהליך כולו נצרב בזיכרון כבעייתי. גם מבחינה זו, תכנון מדויק הוא קריטי – כשבונים את שלבי העבודה של הפרויקט באופן מושכל, לא מתבזבז זמן יקר, וכשיש ליווי צמוד מובטח לכם שאף איש מקצוע לא ייעלם פתאום בדיוק כשצריך לצבוע את הקירות, שלא תתבצענה טעויות שמחייבות השקעת זמן רבה על-מנת לתקן אותן ושהסנכרון בין כל אנשי המקצוע והפעולות ההכרחיות יהיה הטוב ביותר האפשרי.

במסגרת שיפוץ דירות בהרצליה מוקדשת תשומת לב גם לחיבור של הדירה עם הסביבה. הרצליה היא מצד אחד עיר מודרנית להפליא, ומצד שני ישנם גם לא מעט שטחים ירוקים ובפרט נטועים ברחבי העיר עצים רבים – נוף ירוק הוא תמיד שובה לב, ועל כן התכנון לוקח בחשבון גם את הנעשה מחוץ לכתלי הדירה. חלק מהחיבור אל הסביבה ישנה בדרך כלל העדפה לחלונות שקופים ובעלי מפתח גדול. חלונות אלה מכניסים לדירה שפע אור טבעי ומייצרים מרחבים פנימיים שנראים גדולים יותר מכפי שהם, ובנוסף הם עצמם נהנים מאסתטיקה מרשימה.

מרכיב כבד משקל נוסף בכל שיפוץ דירה הוא הפן הפרקטי. הפונקציונליות של כל מרחב היא כמובן בהתאם לצרכי בני הבית, וכדי להבטיח מקסימום פרקטיות נבחרים בקפידה כל הפריטים לבית – ארונות בחללים השונים, שולחנות, שידות ועוד, במידת הצורך והאפשר מוקצה שטח לטובת מרפסת שירות, וגם החיבורים לתשתיות השונות מתוכננים כך שיבטיחו יעילות מרבית.

שיפוץ דירה בהרצליה יכול להיות פרויקט שמושלם תוך 21 ימי עבודה ולהניב שינוי דרמטי לטובה – כשמפקידים את המלאכה בידיים מקצועיות ומנוסות, תוך זמן קצר יהיה לכם בית כמו חדש ומותאם בדיוק למי שאתם.