עלות שיפוץ דירה למ”ר

כל מה שרציתם לדעת: כמה עולה שיפוץ דירה?

לפני שיוצאים לדרך עם שיפוץ גדול, עולות באופן טבעי שאלות רבות. אחת השאלות החשובות היא בדבר עלות שיפוץ דירה שכן, מצד אחד ישנו הרצון לחולל שינויים משמעותיים וליהנות מבית יפה ומצד שני, ישנה גם מסגרת תקציב שמוטב לא לחרוג ממנה.

בעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לחשב את עלות השיפוץ בהתאם לגודל הדירה וגם טיפים שיעזרו לכם להגיע למקסימום תועלת במינימום עלות.

מהו טווח המחירים המקובל?

מחיר שיפוץ דירה, המחושב לפי עלות למ”ר, נע בטווח מחירים שבין 2,500 ש”ח ל – 4,000 ש”ח. כמו כן, במקרים שבהם נדרשות עבודות מורכבות יכולות עלויות השיפוץ להיות גם גבוהות יותר.

בכל מקרה חשוב להבין שמצד אחד ככל ששטח הדירה גדול יותר כך היקף הפרויקט יהיה גדול יותר. על פי רוב, מחיר שיפוץ דירה 4 חדרים יהיה גבוה ממחיר השיפוץ של דירה בת 2 חדרים. אולם, כיוון שהמחיר מחושב לפי עלות למ"ר, הדרך הנכונה להסתכל על עלות השיפוץ היא ביחס לגודל הדירה. לכן, שיפוץ דירה 100 מ”ר יעלה יותר בהשוואה לעלות שיפוץ דירה 75 מ”ר, למשל.

מצד שני, מבחינת רכישת החומרים ישנה במקרים רבים הנחה לכמות גדולה יותר, וישנן גם פעולות שהמחיר שלהן קבוע בלי קשר לגודל הדירה – למשל התקנת אסלה חדשה או התקנת גופי תאורה שקועים במטבח.

בהתאם ההפרש בין שיפוץ דירה 120 מ”ר לבין עלות שיפוץ דירה 80 מ”ר הוא לא 50% אלא הרבה פחות. בכל מקרה חשוב לבחון כל הצעת מחיר לא רק לפי השורה התחתונה אלא גם על סמך המרכיבים שלה.

כמה עולה שיפוץ דירה

מה כוללת הצעת מחיר לשיפוץ דירה לפי מ”ר?

כשמתחילים לתכנן שיפוץ גדול, ישנם סעיפים שבהם מפורטת עלות שיפוץ דירה למ”ר וסעיפים שבהם המחיר קבוע.

כך למשל פירוק ריצוף קרמיקה שרוצים להחליף אותו מתומחר לפי מ”ר, גם מחיר הדבקת ריצוף חדש נקבעת בהתאם לשטח שיש לכסות. עלות עבודות גבס שונות – שבירת קיר גבס, בניית קיר גבס, הנמכת קיר גבס וכו’ – משתנה גם היא לפי אורך הקיר (בהנחה שהגובה סטנדרטי), ועוד דוגמה לפריט שהמחיר שלו עולה ככל שהדירה גדולה יותר הוא צביעה.

לעומת זאת כל עבודות האינסטלציה והחשמל מתומחרות בהתאם למפרט הטכני הרצוי ולא לפי מ”ר. כך גם מרכיבים שמתייחסים לפריט ספציפי בבית: החלפת ארונות מטבח, חידוש פרגולה וכו’. בכל מקרה כשמקבלים הצעת מחיר חובה לוודא שהיא מפורטת, כך שלא תהיינה הפתעות לא רצויות לאחר שיתחילו העבודות.

איך להוזיל עלות שיפוץ דירה?

הדרך הנכונה למנוע עלות שיפוץ דירה גבוהה מדי היא לאו דווקא התפשרות על איכות החומרים או ויתור על חלק מהפעולות המבוקשות – אם כבר מבצעים שיפוץ גדול, פרויקט של פעם ב-20-25 שנים, כדאי שהוא יספק מקסימום תועלת.

למעשה המפתח העיקרי לשמירה על עלות נמוכה מבלי לוותר על החלומות הוא זהות איש או אשת המקצוע שיובילו את הפרויקט. מעצבת פנים עם ניסיון בשיפוצים היא הבחירה האופטימלית – בזכות היכולת לתכנן את השיפוץ המשתלם ביותר, האפשרות להגיע לחומרים מובחרים במחירים נמוכים (הניסיון מבטיח היכרות טובה מאוד עם כל הספקים הרלוונטיים), מניעת טעויות תוך כדי עבודה (שמעכבות את השלמת הפרויקט ועלולות גם לייקר אותו) ובעיקר הכישרון לראות אפשרויות רבות להפיכת הנכס שלכם למשמח באמת, כך שתהיה לכם בחירה רחבה גם בלי לשלם מחיר יקר מדי.

 

הצעת מחיר לשיפוץ מ-72 גג

72גג הוא בבעלות אביב קופלר וזהו עסק שקם מתוך תשוקה טהורה למקצוע וחזון לשנות את החוויה משיפוץ לאחר שהיא בעצמה עברה חווית שיפוץ קשה. כתוצאה מכך, היא הקימה עסק משגשג, שמבטיח לכל לקוחותינו שיפוץ דירה מקצועי ואיכותי יחד עם עיצוב פנים בזמני שיא  – עד 21 ימי עבודה, בהתחייבות.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו למספר: 054-4600442 ונשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם חווית שיפוץ נעימה ותוצאות מרהיבות.

לצפייה בפרויקטים שבוצעו על ידי אביב קופלר לחצו