עיצובים לחדרי אמבטיה קלאסיים עד לא שגרתיים

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים השימושיים ביותר בבית, אנו פותחים את היום בחדר הרחצה וגם מסיימים בו את היום. את תכנית העיצוב אבחר להרכיב תוך שיקולים של נוחות, מאפייני המשתמשים העיקריים בחדר האמבטיה, הגדרת התקציב, תנאי השטח והעדפות אישיות. את קו העיצוב של חדרי האמבטיה בבית נהוג להתאים לסגנון העיצוב הכללי של הבית. בבתים בהם ישנם כמה חדרי אמבטיה אמליץ על בחירת עיצובים מתאימים לחדר האמבטיה של הילדים, חדר האמבטיה בחדר ההורים וחדר האמבטיה המיועד לאורחים.

עיצוב חדרי רחצה קלאסיים

סגנון העיצוב הקלאסי עודו הסגנון הפופולרי ביותר, בתור מעצבת אוכל לומר כי זהו גם אחד הסגנונות המאתגרים ביותר. תוך שילוב של אריחי חיפוי וכלים סניטריים במראה סולידי וקלאסי עליי להרכיב לכל לקוח תכנית עיצוב ייחודית, מעניינת ובעיקר נוחה. היתרונות של העיצוב הקלאסי באים לידי ביטוי באפשרות לשלב בתכנית העיצוב גם אלמנטים מיוחדים. אם בחרתי יחד עם הלקוח אריחי קרמיקה בגוון אחיד נוכל לעורר מעט את העיצוב עם גופי תאורה מיוחדים, חלונות עם פרופיל בלגי, אריחי חיפוי קירות מיוחדים ואמצעי אחסון מיוחדים. תוך עבודת עיצוב נכונה, משחקי צבעים ובחירת אלמנטים ניתן יהיה להפוך גם עיצוב קלאסי סולידי למיוחד במינו.

אריחי חיפוי קרמיקה צבעוניים לחדר רחצה קצת משוגע

בכל ביקור באולמות התצוגה המובילים בתחום הקרמיקה, חיפוי קירות וריצוף אני מגלה אפשרויות עיצוב חדשות. השוק הישראלי מציע מגוון עצוב של אפשרויות באמצעותן נוכל להרכיב גם תבניות עיצוב מיוחדות ולא שגרתיות. לקראת עיצוב חדרי אמבטיה בבתים חובבי עיצוב לא שגרתיים אמליץ על אריחי קרמיקה צבעוניים תוך יצירת שילובי צבעים מיוחדים. לצד אריחי חיפוי קירות צבעוניים או אריחי ריצוף מיוחדים אפשר יהיה לשלב גם כלים סניטריים סטנדרטיים ופשוטים ולקבל בכל זאת תמונת עיצוב מיוחדת במינה.

עיצוב חלונות בחדרי רחצה – זכוכית חלבית אטומה ועד שימוש בווילונות

חלונות גדולים המכניסים אור טבעי אל חדרי הרחצה ומאפשרים אוורור יש לשלב נכונה בתכנית העיצוב. רבים חוששים מפני התקנת חלונות גדולים בחדרי הרחצה מתוך חשש לאבדן הפרטיות והשימוש הנוח בחדר האמבטיה. ההמלצה שלי היא שילוב של חלונות בחדרי הרחצה יחד עם מסגרות פרופיל בלגי יפות, זגוגיות חלון עשויות זכוכית חלב אטומה וגם שילובים של וילונות גלילה או וילונות בד.

עיצוב חדרי אמבטיה לילדים – בטיחות, איכות ונוחות

את חדר האמבטיה בבית המשמש בעיקר את הילדים הקטנים ובני הנוער אמליץ לעצב תוך השמת דגש על נוחות ובטיחות. שבוחרים קרמיקה לאמבטיה כדי לבחור באריחי קרמיקה נוגדי החלקה ואריחי חיפוי קירות נוחים לניקוי. שילוב של צבעים בעיצוב חדר האמבטיה של הילדים נביא לידי ביטוי תוך התקנת מתלים מיוחדים, ידיות צבעוניות למתקני האחסון, שטיחים צבעוניים וגם מראות עם מסגרת מיוחדת התואמת את שילובי הצבעים אותם בחרנו יחד עם הילדים.