שיפוץ דירה בכפר סבא

בכפר סבא יש כמה וכמה שכונות ותיקות – יוספטל, קפלן, פועלים א’, מזרחי, שיכון עלייה ועוד – שמצד אחד מספקות חיים עם איכות גבוהה ומצד שני הדירות בהן, לפחות רובן, התיישנו וזקוקות לשיפוץ. שיפוץ דירה גם משדרג את החיים בה וגם מעלה את ערך הנכס, כך שהתועלת כפולה ומכופלת, ואם מפקידים את הפרויקט בידיים הנכונות העלות תהיה מינימלית והשיפוץ משתלם במיוחד.

סוף מעשה במחשבה תחילה

הבסיס של שיפוץ דירה בכפר סבא שיהיה מוצלח במיוחד הוא תכנון מוקפד. על-מנת לעשות זאת, השלב הראשון הוא מיפוי מפורט של הצרכים העכשוויים וגם של החלומות של בני הבית. בנוסף יתבצע זיהוי של כל המקומות שבהם יש פער בין הצרכים לבין המצב הקיים, ובהתאם השינויים הנדרשים. עוד פעולה חשובה היא בדיקה של התשתיות, שבמקרים רבים כבר התיישנו וכדאי לנצל את ההזדמנות על-מנת להחליף אותן לכאלה שעומדות בסטנדרטים של היום.

המפתח לכל הנ”ל הוא ניסיון, ורצוי משולב, גם בשיפוצים וגם בעיצוב פנים. כשעורכים את רשימת הפעולות הנדרשות ניתנת תשומת לב גם לסוגיית התקציב ומתבצע תיעדוף כדי להגיע ליחס עלות תועלת אופטימלי.

שיפוץ דירה 70 מטר - שיפוץ דירה גדולה או קטנה

איך אשת מקצוע מנוסה חוסכת לכם כסף?

שיפוץ דירה בכפר סבא מבטיח כאמור לא “רק” שיפור משמעותי של החיים אלא גם את עליית ערך הנכס. גם כשזה המצב, מן הסתם השאיפה היא להשלים את הפרויקט עם מינימום הוצאות – וגם מבחינה זו אשת מקצוע מנוסה מסייעת לכם.

ישנם 3 מרכיבים לחיסכון הכספי:

א. מתבצעות רק הפעולות ההכרחיות שמספקות תועלת אמיתית. בהתאם נחסכת עבודה מיותרת, שבאופן טבעי יש לה עלות בלתי מבוטלת.

ב. היכרות עם ספקים וחנויות – שיפוץ דירות בכפר סבא כרוך מן הסתם בקניות – גם לצורך החלפת תשתיות וגם כדי לרענן ולחדש את המראה של הבית. חיפויי רצפה, ידיות לארונות, דלתות, צבע, צינורות ועוד – את כולם תוכלו למצוא באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי כשהחיפוש מתבצע בעזרת מעצבת פנים שמכירה את כל המקומות הרלוונטיים, יודעת איפה כדאי לקנות כל דבר ובמקרים רבים גם זוכה להנחות בזכות היותה לקוחה קבועה.

ג. עבודה יעילה – התכנון המוקדם מבטיח גם סנכרון יעיל בין כל אנשי המקצוע, כך שניתן להשלים את הפרויקט במינימום זמן, ובהתאם גם במחיר מינימלי.

תהליך מסודר – שמאפשר להשלים שיפוץ בכפר סבא ב-21 ימים

תהליך עבודה מסודר הוא עוד מפתח הכרחי להשלמת שיפוץ דירה בכפר סבא במינימום זמן, וליתר דיוק תוך 21 ימי עבודה לכל היותר. שלבי מימוש הפרויקט הם:

* תכנון – שכולל כאמור פגישת היכרות לא מחייבת, קשב לצרכים ולרצונות של בני הבית, הצגת אפשרויות שונות ובחירת הפעולות הכדאיות ביותר על סמך שקלול של עלות ותועלת. בסיומו של שלב זה מקבלים בעלי הנכס מכתב כמויות וכן הצעת מחיר מפורטת שכוללת גם התחייבות על לוח הזמנים.

* קניות – רכישת חומרים ״לבנים” (נגרות, אלומיניום, כלים סניטריים, חיפויים וכו’). המטרה היא שעד תחילת העבודות עצמן כל הפריטים הדרושים לשיפוץ כבר יהיו מוכנים ולא ייגרמו עיכובים שלא לצורך.

* לו”ז מסודר לעבודות – בהתאם לסדר הפעולות הרצוי, וכך שכל איש מקצוע יוכל להגיע לדירה בדיוק במועד שנקבע ולבצע את המוטל עליו.

* יציאה לדרך – במהלך העבודות עצמן נדרש פיקוח מתמיד, גם כדי לוודא שהתוכניות מתממשות באופן מושלם וגם כדי לספק מענה מידי לכל צורך שצץ.

* מסירת המפתח – למי שמקבלים בחזרה את הדירה בכפר סבא כשהיא עונה בדיוק על כל החלומות שלהם.

לצפייה בפרויקטים שבוצעו על ידי אביב קופלר לחצו

עיצוב דירות מודרני בהתאם לתקציב - איך לעצב דירות? | 72 גג