צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה

אחד הדברים החשובים ביותר בעת שיפוץ דירה זה מערכת האינסטלציה שכוללת בין היתר את מערכת הביוב. באמצעות צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה ניתן לדעת את פעילות הביוב בבניין האם היא תקינה או לא תקינה. לכן, אם אתם מחליטים לעשות שיפוץ אל תוותרו על צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה. עם צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה תדעו רבות על מערכת הביוב שלכם בבניין ותוכלו לטפל במצב של סתימה בביוב.

מהו צילום קווי ביוב ?

שמדובר על צילום קווי ביוב מדובר למעשה על בדיקת פעילות מערכת הביוב דרך צילום קווי ביוב עם חברה מנוסה כמו חברת תדמור טכנולוגיות מגלה לכם כל תקלה בביוב .במסגרת שיפוץ דירה. הצילום מאפשר לנו לדעת את מצב הביוב באותו זמן, כך שאם ישנה סתימה במערכת הביוב יש לטפל בה בהקדם. מעבר לכך, צילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה מתבצע באמצעות מצלמת צינור שפועלת במעגל סגור, המצלמה עובדת בפריסה מלאה של 360 מעלות ויכולה לראות כל בעיה שיש במערכת הביוב של הבניין. כך למשל ניתן לזהות בעיות של לכלוך מצטבר, שברים שנערמו עם השנים בקווי הביוב ועוד.

כיצד מתבצע הצילום במערכת קווי הביוב?

הצילום במערכת קווי הביוב במסגרת שיפוץ דירה מתבצע באמצעות מצלמה זעירה אשר מוחדרת לצינורות הביוב ופועלת במעגל אשר נמצאת בפריסה מלאה באזור צינורות הביוב. המצלמה מצלמת את כל מה שהיא רואה בכמה זווית שונות וכך למעשה נותנת תמונה מלאה על הבעיה שיש במערכת הביוב. הודות לצילום קווי ביוב ניתן לאתר את הבעיה במהירות ולטפל בה בהתאם. צילום קווי ביוב יכול גם להיות במערכות תעשייתיות ולא רק בבתים פרטיים, כך שהשימוש בה הוא נפוץ עד מאוד במיוחד לאיתור תקלות שונות. הודות לצילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה ניתן למנוע הוצאות מיותרות כמו הריסה ושיפוץ התשתית שבה עוברים קווי הביוב.

יתרונות ביצוע קווי ביוב במסגרת שיפוץ דירה

הודות לצילום קווי ביוב ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים אשר כוללים: איתור סתימות או נזילות באמצעות התמונות המתקבלות במצלמה עצמה. כלומר אין התפלשות מיותרת בצינורות , כך שאנו מקבלים תמונה ברורה אודות הביוב בזמן אמת. הודות למצלמה ניתן אין צורך בהרמת בלטות או פגיעה בדרך אחרת בשטח העבודה עצמו בטרם גילוי הבעיה. מדובר על שיטה יעילה, מהירה המטפלת בשורש הבעיה הודות לטכנולוגיה המתקדמת שלה שכוללת צילום. והכי חשוב המצלמה נותנות לנו מיקום מדויק בו יש נזילה או סתימה בצינור הביוב בעקבות הצטברות שומנים או עקב שורשי העצים שהגיעו אל הביוב ונצברו שם עם הזמן או מסה של חומרים שונים אשר סותמים את הביוב כגון: מגבונים, סמרטוטים ועוד.