שיפוץ דירה בנתניה

נתניה מתפתחת בקצב מהיר בשנים האחרונות. בעיר הגדולה של אזור השרון צצו שכונות חדשות, ואילו בשכונות הוותיקות מתרחשים תהליכי התחדשות עירונית ובמקביל דירות רבות עוברות שיפוץ מקיף. לקראת כל פרויקט שכזה ישנם תמיד חששות רבים – כולנו שמענו סיפורים על שיפוצים שהסתבכו והתארכו, ושיפוצניקים שאכזבו ואפילו רימו, אבל כשעובדים עם אנשי המקצוע הנכונים, התוצאה היא שדרוג דרמטי של החיים וגם עלייה של ממש בערך הנכס, והכל בזמן מינימלי ועם מעט מאוד בלגן.

איך נקבע מחיר שיפוץ דירות בנתניה?

אחד החששות הנפוצים לקראת שיפוץ דירה בנתניה הוא מפני עלות גבוהה מאוד. בעיקר ישנו חשש מפני ניפוח של המחיר תוך כדי עבודות, עוד ועוד, כך שהשורה התחתונה תהיה גבוהה ואף כזו שעלולה לגרום להסתבכות כלכלית.

החשש מובן – אבל אפשר גם אחרת. כשבוחרים נכון אשת מקצוע רצינית שתוביל את השיפוץ מקבלים מפרט מסודר וכתב כמויות, כלומר מסמכים מחייבים שבהם מפורטות כל הפעולות שיתבצעו לצורך שדרוג הדירה, החומרים והכמויות, ומצד שני העלות של כל מרכיב בנפרד וכמובן גם ביחד. בדרך זו אתם יודעים מראש בדיוק כמה תשלמו עבור שיפוץ הדירה ואין הפתעות. 

למעשה עוד קודם לכן מסגרת התקציב מהווה שיקול מרכזי בתכנון השיפוץ. תיעדוף מדויק של הצרכים שלכם ושל החלומות שלכם מאפשר למצות את התקציב הנתון ולהפיק ממנו מקסימום שינוי לטובה בדירה, והמימוש המלא של התוכניות תוך בקרה מתמדת על התקדמות העבודות מבטיח שלא יצוצו בלת”מים שמחייבים השקעות נוספות.

שיפוץ דירה 70 מטר - שיפוץ דירה גדולה או קטנה

שילוב מדויק של הפרקטי עם האסתטי

ישנן 3 סיבות נפוצות לרצון לבצע שיפוץ דירה בנתניה:

א. בעיות תשתית – בדירות הישנות מתחילות להופיע בעיות כמו נזילות מהצנרת, סתימות, זרם מים חלש, הפסקות חשמל ועוד. במרבית המקרים משתלם יותר לבצע שיפוץ מקיף מאשר לתקן את התקלה משום שכך זוכים לפתרון לטווח ארוך, ואם כבר משפצים את הדירה זו גם הזדמנות לשנות את המראה שלה.

ב. חוסר התאמה לצרכים – אופן השימוש בדירה משתנה עם השנים כך שעלול להיווצר פער בין המצב הקיים לבין היכולת להפיק מהנכס מקסימום תועלת. פער משמעותי מצריך שינויים משמעותיים ולמעשה גם כשהפערים קטנים יותר כדאי לשקול שיפוץ חלקי.

ג. רצון לרענן את הבית – אנחנו מבלים זמן רב במקום שבו אנחנו גרים, וכדאי מן הסתם שהתחושות תהיינה הכי טובות שאפשר. אם הדירה מתחילה להיראות עייפה או אפילו מוזנחת, וגם “רק” מיושנת, ניתן במחיר לא גבוה לבצע “מתיחת פנים” ולשדרג את החזות (ואיתה את איכות החיים).

בכל מקרה, תהיה הסיבה אשר תהיה, תוכנית השיפוץ מתייחסת גם לפן הפרקטי וגם לפן האסתטי, והכל כאמור בכפוף לשיקולים כלכליים ולחישובים מדויקים.

איך להבטיח את השלמת השיפוץ במינימום זמן?

עוד חשש שכיח אצל מי שמתלבט אם לבצע שיפוץ דירה בנתניה או לוותר על האפשרות להשביח את הנכס הוא מפני תקופה ארוכה של בלגן ופגיעה בשגרת החיים.

גם החשש הזה מובן – וגם אותו יכולה מעצבת פנים מיומנת עם ניסיון בשיפוצים לפוגג בקלות. המפתח העיקרי להשלמת כל שיפוץ תוך 21 ימי עבודה לכל היותר הוא תכנון מוקפד, כך שהסנכרון בין כל הגורמים יהיה מדויק והפרויקט יתנהל ביעילות מרבית. בנוסף יתבצע מעקב צמוד אחרי העבודות בפועל כדי לוודא שכל פעולה מושלמת היטב ובזמן. 

לצפייה בפרויקטים שבוצעו על ידי אביב קופלר לחצו