מחירון שיפוץ דירה

כל מה שרציתם לדעת: כמה עולה שיפוץ דירה קומפלט?

לפני שמתחילים פרויקט שיפוץ הבית, חשוב להחליט לא רק מה רוצים לשפץ אלא גם כמה מוכנים להשקיע. אני יכולה לומר כי השאלה כמה עולה שיפוץ דירה שקולה לשאלה כמה עולה דירה חדשה. זה מאוד תלוי. כפי שמחיר של דירה מושפע מהעיר, השכונה, האזור, מספר החדרים, הקומה, הגימור, גם עלות השיפוץ תלויה בפרמטרים רבים. נסביר על כך וכן נספר לכם כמה דברים אודות סדר גודל של מחירון לשיפוץ דירה.

מדוע נהוג לחלק את המחיר לשני חלקים

אתם רוצים בוודאי לדעת כמה עולה שיפוץ בית או דירה. קודם כל אספר לכם שנהוג לחלק את המחיר לשני חלקים:

  • החלק הראשון של העלות הוא החלק של העבודה עצמה: ההריסה, הפינוי והבנייה.
  • החלק השני של העלות מורכב מעלות החומרים – חלק זה נקרא “חומר לבן".

אם עלות העבודה ניתנת לאומדן יחסית פשוט, החומרים והגימור תלויים רק בכם. אילו כלים סניטריים תרצו, אילו גופי תאורה, איזה סוג של חיפויים, ריצוף, פרקטים, מטבח, מיזוג, אלומיניום וכו’. לכם, חשוב כמובן להבין את החלוקה אך גם לדעת מה תהיה בסופו של דבר השורה התחתונה – הלוא היא עלות סופית של שיפוץ דירה מהיסוד.

כמה עולה שיפוץ דירה מהיסוד? תלוי בכמה פרמטרים

מלבד סוג החומרים ואופי הגימור שאתם בוחרים, אני יכולה לומר שיש עוד פרמטרים שמשפיעים על עלות השיפוץ. למשל, הקומה והאם יש מעלית כלומר, עד כמה דרכי הגישה לדירה נוחים. הדברים הללו משפיעים על מחיר פינוי הפסולת וחומרי הבניין והובלה של חומרים אל הדירה. כמובן שגם מבנה הדירה, מצבה וגודלה משפיע ועד כמה רוצים וצריכים לטפל בתשתיות (אינסטלציה וחשמל).

צריך לפרק ריצוף ולהחליף צנרת? הפעולה תתומחר בהתאם. צריך להחליף את החיווט של כל החשמל? זהו מרכיב נוסף בעבודה. על מחיר השיפוץ ישפיעו גם בעלי המקצוע הנוספים, למשל נגר אמן למטבח, אנשי אלומיניום להרכבת חלונות חדשים, החלפת דלתות, אם צריך וכן הלאה. כדי ששום דבר לא יישאר באוויר או בלתי ידוע, נעזרים בכתב כמויות וכך – הכל ברור.

כמה עולה שיפוץ דירה קומפלט

נקודת המפגש בין רצונות לבין תקציב

בגלל ששיפוץ דירה יכול לעלות עשרות אלפי שקלים אך גם מאות אלפי שקלים, את השאלה כמה עולה לשפץ דירה כדאי שתחליפו קודם כל בשאלה – כמה אתם באופן אישי יכולים ורוצים להשקיע כיום. כמובן, במקביל עליכם להחליט איזה מן דירה אתם רואים בעיני רוחכם, בגמר התהליך. 

אתם מוזמנים להתייעץ איתי, כך שניתן לשלב בין המצוי לבין הרצוי, בין התקציב שאתם יכולים להעמיד לטובת השיפוץ, לבין התוצאות שאליהן אתם שואפים. וכדי שהדברים לא יישארו תלויים באוויר, נחוצים תכנון, מפרט וכתב כמויות. במילים אחרות האדם הראשון שאיתו אתם צריכים להתחיל הוא המעצב או האדריכל או לפנות אלי ואני מספקת את כל השירות – מהתוכניות, השיפוץ, הפיקוח ועד בחירת גופי תאורה.

מה הרעיון בתכנון, מפרט וכתב כמויות

הרעיון בתכנון, מפרט וכתב כמויות הינו לנסח את כל השיפוץ במונחים מדויקים. מפרטים בדיוק אילו פעולות יבוצעו, מה ייהרס, מה יוחלף, מה יותקן. כל החומרים שבהם משתמשים ובקיצור – הכל מהכל. הרעיון הוא שכעת אפשר יהיה לדעת לא מהו מחירון כללי אלא כמה בדיוק יעשה השיפוץ של הדירה שלכם.

דוגמאות מהחיים למחירי שיפוצים

 
  • עלות שיפוץ חדר רחצה – כ-45,000 – 60,000 ₪ (כולל הכל- מפרט באיכות גבוהה)
  • עלות שיפוץ מטבח כולל פירוק והריסה, אינסטלציה, חיפויים, ארונות, משטח עבודה, כיור, ברז – 40,000 – 80,000 ₪.
  • שיפוץ דירה 3 חדרים – החל מ-200,000 ₪.
  • שיפוץ דירה 4 חדרים (בתל אביב) – 350,000 ₪.
  • שיפוץ דירה 4 חדרים ברמת גן – 300,000 ₪.

שיפוץ דירה קומפלט עושים עם 72 גג

72גג הוא בבעלות אביב קופלר וזהו עסק שקם מתוך תשוקה טהורה למקצוע וחזון לשנות את החוויה משיפוץ לאחר שהיא בעצמה עברה חווית שיפוץ קשה. כתוצאה מכך, היא הקימה עסק משגשג, שמבטיח לכל לקוחותינו שיפוץ דירה מקצועי ואיכותי יחד עם עיצוב פנים בזמני שיא  – עד 21 ימי עבודה, בהתחייבות.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו למספר: 054-4600442 ונשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם חווית שיפוץ נעימה ותוצאות מרהיבות.