מה חשוב לדעת על עיצוב דירות קטנות?

אומנם כולנו חולמים על דירה גדולה ומרווחת, אך יוקר המחיה דוחק את רוב האנשים לדירות קטנות וצנועות יותר.

עם זאת, חשוב לזכור כי אין שום צורך להתפשר על עיצוב הבית, מאחר וניתן לעצב את הדירה שלכם בצורה אסתטית, פרקטית, יוקרתית ואקסקלוסיבית.

כמובן שכל אחד יכול לבחור את סגנון העיצוב המתאים ביותר עבורו, תוך כדי התאמה לתנאי השטח ולתקציב המוגדר מראש. באמצעות חברה מקצועית שמתמחה בתחום של עיצוב דירות קטנות תוכלו להבטיח לעצמכם דירה נעימה שמותאמת לצרכים הייחודיים שלכם, שכיף להיות בה.

סגנון העיצוב והאלמנטים העיצוביים השונים חייבים כמובן להתאים לכם ולסגנון החיים שלכם, מאחר וישנו הבדל בין עיצוב דירה המיועדת למשפחה, לבין דירת יחיד או דירה לזוג.

יש צורך לקחת את כל הצרכים שלכם ולדעת לשלב אותם בצורה אסתטית ויצירתית בעיצוב הכללי של החלל.

עיצוב דירות קטנות – סודות המקצוע

אחד הסודות של עיצוב דירות קטנות הוא שימוש ברהיטים פונקציונליים או מתקפלים.

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מיטות קיר או מיטות המתקפלות לספות, דבר שיכול להבטיח לכם ריהוט רב שימושי, שיתאים את עצמו לצרכים של בני הבית.

כמו כן, מומלץ לשלב רהיטים המשמשים גם בתור מקומות אחסון, כגון מיטות עם ארגז מצעים, ארוניות אחסון המשמשות גם בתור ספסל ישיבה וכדומה.

מעבר לכך, חשוב להקפיד על תכנון מדויק ומחושב היטב, מאחר והדבר יבטיח לכם תכנון פונקציונלי של הריהוט בדירה וכמובן הקפדה על כל הצרכים שלכם. אין שום צורך להתפשר על דירה צפופה ועמוסה ברהיטים וציוד, מאחר ובאמצעות תכנון נכון תוכלו ליהנות מחלל מרווח ונעים לשהייה. 

הפרויקטים של אביב קופלר- שיפוץ ועיצוב סלון
אביב קופלר - מעצבת פנים מהמובילות בישראל
קולאז עיצובים של מעצבת פנים אביב קופלר

עיצוב דירות קטנות – כי הגודל לא קובע

אחד הטריקים המוכרים ביותר בעיצוב של דירות קטנות הוא ההקפדה על צבעים בהירים, היוצרים תחושה של מרחב גדול יותר.

כדאי כמובן לשלב את הצבעים הבהירים עם כתמי צבע, בצורת כריות נוי מיוחדות, שטיחונים צבעוניים, וילונות מקוריים וכמובן נגרות בצבעים מעניינים וחלקי קיר או קיר שלם.

מדובר על דרך פשוטה ויעילה להוסיף צבע ועניין לחיים שלכם, מבלי לגרום לתחושה של עומס יתר.

כמו כן, חשוב להקפיד על תאורה מתאימה ושימוש בנורות שמפיקות אור חם ומזמין יותר, מאחר וגופי תאורה מדויקים יספקו את המשחק המושלם של אור וצל, שיתרום לתחושה של מרחב גדול ומרווח יותר.

כדאי להקפיד על רהיטים בהירים וקלילים, לעומת הרהיטים הגדולים והכבדים, התופסים את כל חלל החדר. מעבר לכך, כדאי להוסיף צמחים חיים, שיוסיפו תחושה של טבע וחופש לכל אחד מחדרי הבית.

אנו בחברת 72 גג נשמח לספק לכם שירותי עיצוב דירות קטנות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים לסיים את כל עבודת השיפוץ והעיצוב תוך 21 ימי עבודה וכמובן להקפיד על התקציב שהוגדר מראש.

הצוות המקצועי שלנו מקפיד על כל תקנות הבטיחות וישמח לספק לכם יחס אישי ומקצועי. צרו קשר!

עיצוב פנים ושיפוץ שירותים תוך 72 שעות עד 21 יום