טיפים לעיצוב חדרי רחצה

עיצוב חדרי רחצה הפך בשנים האחרונות לאחד הטרנדים החמים ביותר, מאחר ורבים מעוניינים להפוך את חדר הרחצה המוזנח והמיושן שלהם לחדר רחצה ברמה של מלון 5 כוכבים.

אין ספק כי ישנו הבדל עצום בין להתקלח בחדר רחצה מעוצב, נח ואסתטי, שכיף להיכנס אליו ונעים לשהות בו, לבין חדר רחצה מוזנח, לא נח, הכולל חלודה, עובש וכלים סניטריים משנות ה- 80.

לכן אין זה מפתיע כי ברוב המקרים ישנה העדפה מובהקת לשפץ את חדר הרחצה, על פני חדרים אחרים.

חשוב לזכור כי באמצעות תכנון מקדים ושיפוץ ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו להבטיח לעצמכם חדר רחצה מעוצב, פרקטי ואסתטי.

החוכמה היא כמובן לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, במטרה להבטיח לעצמכם מקצועיות, אמינות וכמובן עמידה בלוחות זמנים ותקציב שמוגדר מראש.

טיפים לעיצוב חדרי רחצה – כיצד לעשות זאת נכון?

חדרי רחצה מעוצבים ואסתטיים תלויים במגוון רחב של גורמים שונים.

חשוב לתת את הדעת לכל הפרטים הקטנים ביותר, מאחר והם משתלבים יחדיו לתמונה שמרכיבה את חדר הרחצה שלכם.

לכן יש לתת את הדעת לכלים הסניטריים ולעיצוב שלהם, מאחר והעיצוב של הברז, הכיור או המקלחון משפיע באופן ניכר על האווירה הכללית בחלל החדר.

ישנו הבדל בין כלים סניטריים במראה מודרני ונקי לבין הסגנון הכפרי או התעשייתי. חשוב לבחור את הסגנון הכללי שמתאים לכם ובהתאם לכך לבחור את שאר האלמנטים.

כמו כן, יש לתת את הדעת לארון חדר הרחצה, לצבע ולסוג האריחים, מאחר והם קובעים את הצבעים השולטים בחדר ואת התחושה הכללית שנוצרת בו.

האריחים יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים, דוגמאות וסגנונות שונים, לכן חשוב לבחור את האופציה המתאימה ביותר לגודל חדר הרחצה ולעיצוב הכללי שלו.

שירותים
עיצוב ושיפוץ חדרים בבית

מה חשוב לדעת לגבי עיצוב חדרי רחצה?

אומנם ידוע כי צבעים בהירים תורמים לאשליה של חלל גדול יותר, אך אין זה אומר שאתם חייבים להתפשר.

תוכלו לשלב כלים סניטריים בצבעים בולטים יותר או שטיחונים צבעוניים, קיר כוח שיהיה מחופה באריחים כהים ובולטים יותר או שליכט צבעוני המיועד לחדרי רחצה ומגיע בכל הגוונים.

יש לזכור כי העיצוב חייב להתאים לסגנון האישי שלכם, לכן חברה שמתמחה בתחום תוכל להתאים את האופציות האידיאליות ביותר עבורכם, תוך כדי התחשבות בתנאי השטח ובתקציב העומד לרשותכם.

כדאי תמיד לשלב מראות גדולות שיעניקו לחדר הרחצה שלכם מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי יותר, לצד פריטים קטנים שיוסיפו צבע ועניין בחלל החדר.

תוכלו למשל, להשקיע במתקן סבון מעוצב או גופי תאורה ייחודיים, ארון מעוצב, שיתרמו לאווירה בחדר וליצירת תחושה מיוחדת יותר.

אנו בחברת 72 גג נשמח לספק לכם שירותי עיצוב חדרי רחצה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו עוסקים בתחום מעל לעשור ומתחייבים לסיים את כל עבודת השיפוץ והעיצוב תוך 21 ימי עבודה בלבד. אנו ידועים במתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, במטרה להבטיח לכם חדר רחצה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר. צרו קשר!

שדרוג אווירת הבית עם עיצוב מודרני