טיפים ורעיונות לשיפוץ חדר אמבטיה יעיל ואסתטי

כולנו היינו שמחים להתחיל את הבוקר בחדר אמבטיה מעוצב ואסתטי, שיהיה לנו כיף להיכנס אליו. כמובן שהדבר גם נכון לשגרת הערב, הכוללת רחצה באמבט מעוצב או מקלחון מפנק, צחצוח שיניים מעל לכיור בהתאמה אישית ושימוש בארונות האחסון, המוסיפים פרקטיות ופונקציונליות לחדר הרחצה. לכן אין זה מפתיע כי רוב האנשים שחושבים על שיפוץ הבית מוכנים להשקיע בשיפוץ חדר האמבטיה שלהם. חדר האמבטיה אומנם אינו נחשב לחדר מרכזי בבית, אך כולם מעוניינים להשתמש בחדר אמבטיה ברמה של מלון 5 כוכבים. באמצעות חברה שמתמחה בתחום העיצוב והשיפוץ תוכלו להבטיח לעצמכם שיפוץ חדר אמבטיה מיוחד בהתאמה אישית.

שיפוץ חדר אמבטיה יעיל ואסתטי – מאיפה מתחילים?

ניתן היום לבחור מתוך מגוון עצום של אמבטיות, מקלחונים, כיורים, ארונות אחסון ייעודיים, אלמנטים עיצוביים, מראות, שידות וכדומה. כל אחד יכול להרכיב את חדר האמבטיה המושלם ביותר עבורו, מאחר והמטרה היא ליצור חדר רחצה שיתאים באופן מושלם לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם. חברה שמתמחה בתחום תוכל לסייע ולייעץ לכם במשימה, באמצעות תיאום ציפיות ותכנון מדויק של כל שלבי השיפוץ וכמובן בבחירת הרכישות כך שיתאימו לסגנון העיצובי המועדף עליכם לתוצאה הטובה ביותר. חלק מהאנשים יסתפקו בהחלפת הכיור הישן והסדוק לכיור מעוצב ואלגנטי, בעוד שאחרים ירצו גם להחליף את הריצוף וחיפוי הקירות. כמובן שברוב המקרים יהיה צורך לצבוע מחדש את התקרה והקירות בצבע ייעודי, שיהיה עמיד בפני מים ולחות, על מנת למנוע הופעה של עובש ורטיבות. 

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים

שיפוץ חדר אמבטיה – מה כדאי לדעת?

מומלץ לבחור בחברה שמתמחה בשיפוץ ועיצוב של חדרי אמבטיה, מאחר והדבר יבטיח לכם עבודה בגימור איכותי ונראות עדכנית והרמונית. חברה מסוג זה תוכל לספק לכם תיק עבודות מרשים ומגוון, שיאפשר לכם להבין את סגנונות העיצוב של החברה ואת רמת ההתאמה שלה לצרכים ולסגנון שלכם. כמובן שניתן ואף מומלץ לקבל השראה ממקורות אחרים, כולל מגזינים העוסקים בעיצוב, אינטרנט וכדומה. חשוב להגדיר מראש את התקציב שלכם, על מנת להימנע מהוצאות לא מתוכננות. כדאי לזכור כי אם חדר האמבטיה שלכם קטן יחסית, תוכלו ליצור אשליה של גודל באמצעות תלייה של מראות ובחירה בצבעים בהירים יותר. כמו כן, אם בחרתם להחליף ריצוף, כדאי לבחור במרצפות, שיצרו תחושה של חדר מרווח יותר. כדאי לשקול מראש האם תרצו להוסיף נקודות חשמל, להחליף ברזים ולהתקין ארונות אחסון לגובה.

אנו ב- 72 גג נשמח לספק לכם שיפוץ ועיצוב חדר אמבטיה מקצועי ואיכותי, תוך כדי הקפדה על לוחות זמנים ותקציב מוגדר מראש. אצלנו תקבלו התחייבות מלאה לסיום העבודה תוך 21 ימים לכל היותר, לצד כתובת שתוכלו לפנות אליה בכל רגע נתון. אנו מקפידים לעבוד עם צוות מנוסה ומיומן של עובדים, שמקפידים על עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. נשמח לספק לכם יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך תהליך השיפוץ, לצד הקפדה על פונקציונליות והתאמת חדר האמבטיה לצרכים שלכם. צרו קשר!

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים