שיפוץ חדר אמבטיה קטן

לא מעט אנשים נאלצים להסתפק בחדר אמבטיה קטן, מאחר ורבים חיים בדירות קטנות יחסית. אך חשוב לזכור כי שיפוץ מקצועי ואיכותי יכול להפוך את חדר האמבטיה לאחד החדרים היפים והמיוחדים ביותר בבית, לכן חשוב לבחור לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, שיודעים בדיוק כיצד להפוך את חדר האמבטיה הדחוס והצפוף שלכם לחדר אמבטיה ברמה של בית מלון 5 כוכבים. הסוד טמון כמובן בפרטים הקטנים, מאחר ובחירה באלמנטים עיצוביים מסוימים, צבעים בהירים, עיצוב נכון של הכיור והאסלה וכמובן דגש על אחסון לגובה, יכולים לשנות לחלוטין את כל האווירה בחדר הרחצה שלכם. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע, במטרה להשיג את התוצאה הסופית המוצלחת ביותר.

שיפוץ חדר אמבטיה קטן – טיפים ששווה להכיר

אזור האמבט נחשב לאזור מאתגר, מאחר ויש צורך לבחור באמבטיה בגודל, שתתאים לשטח הקטן. החוכמה היא למקם את האמבטיה צמוד לקיר המרוחק מדלת הכניסה, על מנת להבטיח גישה נוחה לאמבטיה. אופציה נוספת היא להחליף את האמבטיה במקלחון משודרג, שתופס פחות מקום ומעניק אווירה יוקרתית יותר לחלל החדר. לאחר מכן, תצטרכו להחליט היכן למקם את הכיור. המטרה היא לאפשר גישה נוחה ולהימנע ממכשולים, שיוצרים תחושת דוחק וצפיפות. מומלץ לבחור בכיור מעוצב, שיוסיף לעיצוב החדר. ניתן למקם אותו על רהיט  במטרה ליצור אזור אחסון פונקציונלי. כדאי לשלב מראות גדולות, המעניקות אשליה של חדר גדול ומרווח יותר. בנוסף, יש לתת את הדעת למיקום האסלה, תוך כדי יצירת אווירה הרמונית והימנעות ממצב שבו האסלה מפריעה לסגירת הדלת. מיקום האסלה בדירות נקבע ע"פ מיקום הצינור 4 צול שעובר בבניין וכדי להזיז אפילו במעט את האסלה יש צורך בעומק מסוים ברצפה, לכן חשוב שתיקחו מעצבת מיומנת.

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים

שיפוץ חדר אמבטיה קטן – כיצד להיערך למשימה?

מומלץ להבין מראש מהו היקף השיפוץ המתאים לכם, מאחר וניתן לבצע שיפוץ הכולל החלפת הצנרת, החלפת המרצפות והחיפוי קירות, החלפת המקלחון, האסלה והכיור. או לחילופין, ניתן פשוט לעשות שיפוץ קוסמטי בלבד ולהחליף את האריחים, להוסיף מראה חדשה וגדולה יותר. הכול תלוי בתקציב העומד לרשותכם ובמצב חדר הרחצה מבחינת אינסטלציה. לא כולם יכולים לחיות עם חדר אמבטיה מושבת, ואם זה חדר הרחצה היחידי  לכן יש לקחת זאת בחשבון. שיפוץ כללי יכלול החלפת הצנרת הישנה, החלפת החיפויים והמרצפות, החלפת אמבטיה/ מקלחון  ואסלה ,איטום הרצפה, שינוי או הוספה של נקודות חשמל, החלפת ברזים וכיור וכמובן צביעת הקירות בצבע עמיד למים ולחות המיועד לחדרי רחצה.

אנו ב- 72 גג נשמח לספק לכם שירותי שיפוץ חדר אמבטיה קטן בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מתחייבים לסיים את כל עבודות השיפוץ והעיצוב תוך פחות מ- 21 ימי עבודה, מכיוון שב- 21 ימי עבודה אנחנו עושים שיפוץ ועיצוב של כל הדירה, תוך כדי הקפדה על חווית שיפוץ נינוחה ורגועה. איתנו תדעו מראש מתי השיפוץ מתחיל ומתי הוא מסתיים, ללא שום הפתעות לגבי העלות הכוללת שלו. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של מעל לעשור בתחום ונשמח לספק לכם שירות מקצועי, אמין ויצירתי, תוך כדי הקפדה על פרקטיות ופונקציונליות. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים