שיפוץ מטבח במינימום כסף - ככה עושים זאת

אין צרוך להיבהל, שיפוץ במטבח לא חייב לגרום לכם לשבור את קופות החיסכון. אתם מוזמנים להכיר את כל הדרכים לשפץ מטבחים במינימום כסף. שיפוץ מטבח בתקציב מוגבל יכול להניב לכם תוצאות יפהפיות, עם קצת חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות.

אז כיצד נשפץ את המטבח אם התקציב מוגבל? אם אתם חולמים על אי במטבח אבל מפחדים מהעלויות, אנחנו כאן בכדי לספר לכם שכיום המחירים של שיפוצים במטבח הם הרבה יותר ידידותיים מאשר שנים עברו. מעבר לכך שתוכלו לבנות אי מטבח בעלויות יחסית ידידותיות, אתם יכולים ליצור מטבח מחודש בתקציב מוגבל, אין ספק.

שיפוץ מטבחים במינימום כספים והוצאות

שיפוץ מטבח מינימום כסף, זוהי תכנית שיפוץ שאנשים רבים בוחרים בה, בין אם הם חובבי בישול מושבעים או פחות. כמובן שהמטבח הוא אחד החדרים החשובים בבית, אך חשוב לזכור כי לא כולנו משתמשים בחדר הזה עבור אותם צרכים.

 במילים אחרות, תכנון הצרכים מהמטבח הוא שלב חשוב. עוד חשוב לדעת כי במקרים מסוימים, יכול להיות שמטבח יצריך ממכם הרבה יותר תחזוקה. למה אנחנו מתכוונים? למשל, בואו נדבר על סוגי כיורים במטבחים.

בחירת כיור נכון תחסוך לא מעט כסף גם בעתיד

קודם כל, חשוב לדעת שכיורים נעים בין טווחי מחירים מאוד רחבים, החל מ-500 ₪ ועד 4,000 ₪ ויותר. יחד עם זאת שבחירה נכונה של כיור יכולה לחסוך עבורכם עלויות רבות, יש גם לזכור כי כיורים דורשים תחזוקה. למשל, כיור נירוסטה יצריך בדרך כלל יותר תחזוקה מאשר כיור חרס.

מה זה אומר? במילים פשוטות, תחזוקה רבה יותר שגם תעלה לכם יותר כסף בעתיד.

אם כך, כשמתכננים שיפוץ למטבח קיים, חשוב לקחת בחשבון גם עלויות תחזוקה עתידיות. גם כשמתקינים את השיש במטבח, חשוב לקחת בחשבון את העלויות של תחזוקת שיש לאורך השנים. כמובן שהמחיר של שיש גרניט יהיה גבוה יותר מאשר שיש של אבן קיסר, אך גם התחזוקה שלו תהיה שונה.

התאמת שיש חוסכת בעלויות גם כן

שימו לב, בכדי לחסוך בעלויות התקנת השיש, מומלץ מאוד קודם כל להתקין את ארונות המטבח. ברגע שארונות המטבח מותקנים, אתם תוכלו לדעת בדיוק מה הן המידות של השיש שיש להזמין. זכרו כי שיש רוכשים לפי מטר, כך שמומלץ לדעת את המידות המדויקות ביותר.

כיצד עוד ניתן לחסוך בעלויות של שיפוץ המטבח? תוכלו לחסוך כסף כשאתם רוכשים אביזרים משלימים, לרבות ידיות לדלתות וידיות לארונות המטבח. בעוד שישנן ידיות יקרות מאוד, בדרך כלל אנשים לא שמים לב להבדלים בין סוגי הידיות. גם אם מאוד חשובות לכם הדקויות השונות, כמו ידיות הארונות, קחו בחשבון שהמחירים נעים בטווחים די רחבים, כך שתוכלו למצוא ידיות מעוצבות במחיר אטרקטיבי בד"כ.

המאמר מוגש באדיבות ובשיתוף פורטל 'המטבח שלי'