עיצוב פנים דירות יוקרה – תמונה אל הנוף

עיצוב דירות יוקרה גלריית תמונות

דירות יוקרה הן לא רק מיקום, גודל ומחיר אלא הן לא פחות מכך העיצוב שלהן. כי עיצוב פנים דירות יוקרה צריך להעביר מראה טוטאלי שמקיף את כל המכלול של הבית – פנים וחוץ, הרגלי בני הבית והתרבות שבתוכה הוא נטוע, יופי ואסתטיות משולבים עם פונקציונליות מירבית. עיצוב כזה מביא בחשבון את הקשר שבין עיצוב חדר אמבטיה לעיצוב המטבח וחדר השינה. לכל אחד אופי ייחודי, אך כולם זורמים זה אל תוך זה ונובעים זה מזה כך שהמראה הוא של אחדות טוטאלית, מיוחדת ויוקרתית. לכן, כאשר אתם חושבים על עיצוב פנים של דירות יוקרה קחו בחשבון את כל האלמנטים הדרושים לכם, ועבדו עם מעצב פנים מנוסה שיעשה איתכם תהליך אישי מאלף ועד תי"ו.

פרויקט עיצוב חדר שינה- 72 גג

לפתוח חלון אל הנוף

יש דרכים שונות ומיוחדות להעניק לדירתכם את הטאץ' המיוחד הזה. כך למשל, אם אתם אוהבי אומנות ועל קירות ביתכם תלויות תמונות, גם חלון הנשקף אל הנוף יכול להשתלב ביניהם ולשמש כתמונה. כך אתם גם יוצרים קשר בין פנים לחוץ. כי עיצוב פנים דירות יוקרה יביא בחשבון את כל האלמנטים הקשורים לדירתכם, כולל הסביבה. מה להבליט ומה להסתיר. עיצוב כזה גם יביא בחשבון ישן וחדש. אם אספתם במהלך חייכם רהיטים וחפצים ייחודיים, תוכלו לשלב אותם בריהוט החדש והיוקרתי שלכם וכך תשיגו מראה ייחודי ומרשים. יש רהיטים ישנים שאפשר לעצב מחדש באמצעות צביעה אומנותיות ולהשיג ייצירה חד פעמית שלא תמצאו בשום מקום אחר.

שיפוץ סלון ועיצוב במזן שיא תוך 21 יום

מרחב זורם ומואר

כאשר חושבים על עיצוב פנים דירות יוקרה נוצר רושם שמדובר על דירה גדולה ומרווחת. אך רק עיצוב חכם יעניק לדירתכם את תחושת החלל המרווח, הפתוח והמואר שאתם זקוקים לה. גם בדירה גדולה עומס של רהיטים, יוקרתיים ומשובחים ככל שיהיו, עלול להעיק. אותו הדבר נכון גם לגבי עיצוב חדר אמבטיה או מטבח – שילוב בין פונקציונליות, אסתטיקה ומרחב. כך שאם אתם רוצים לעבוד נכון ולקבל דירת יוקרה גם מבחינת העיצוב הכללי שלה, חשוב לעבוד עם מעצב או מעצבת פנים בעלי ניסיון בתחום זה כדי לתפור לכם דירה על פי מידתכם הייחודית ובהתאמה אישית.