רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה

היום ניתן לשמוע על יותר ויותר אנשים, שמתעניינים לגבי עיצוב דירה קטנה למשפחה. אם בעבר רוב האנשים חיו בדירות גדולות ומרווחות, הרי שהיום בשל יוקר המחייה, לא מעט משפחות נאלצות לחיות בדירות קטנות יותר. כתוצאה מכך, ישנה חשיבות עצומה לעיצוב הדירה, מאחר ועיצוב שגוי עלול להעניק לה תחושה של דוחק וצפיפות. 

אך באמצעות עיצוב בהתאמה אישית ניתן לדירה שלכם אווירת סטייל, פונקציונאליות ותחושת מרחב מקסימלית. כמובן, שמומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, שיוכלו לסייע לכם לעצב את הדירה בהתאם לטעם ולסגנון האישי שלכם, לצד הקפדה על פונקציונליות גבוהה והתאמה אישית לצרכים הייחודיים לכם.

רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה

רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה – נקודות ששווה לתת עליהן את הדעת?

דירה קטנה למשפחה יהיה שונה לחלוטין מעיצוב של דירת יחיד או דירה המיועדת לזוג. ילדים זקוקים ללא מעט ציוד, לכן חשוב לתת את הדעת למקומות אחסון מתאימים וכמובן לשטח פנוי, שיוכל לשמש את הילדים למשחקים והשתובבות. אחד הפתרונות הפשוטים ביותר לבעיה הוא שימוש בריהוט פונקציונלי, שיוכל לשמש אתכם למספר שימושים שונים במקביל. למשל, ספה שנפתחת למיטה תוכל לשמש אתכם לצורך אירוח של משפחה וחברים, מבלי לתפוס מקום מיותר. כמו כן, מיטת קיר יכולה להוות את הפתרון המושלם לחדרי ילדים, מאחר ובסיום השימוש ניתן לקפל אותה בקלות ובמהירות לתוך הקיר ולייצר שטח למשחקים בחלל החדר. כמובן שמומלץ לחשוב על פתרונות אחסון לגובה, במטרה לאחסן את כל הצעצועים והמשחקים של הילדים, מבלי לתפוס יותר מידי מקום. כמו כן עיצוב נכון של החלל ויצירת מקומות אחסון יצירתיים ובנגרות אישית יהפכו את הבית לנח ומסודר. כשלכל דבר יש מקום קל להתנהל בבית עם ילדים וצרכי משפחה (חלל שירות – כביסה נח וכיו"ב)

רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה

אלו רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה כדאי לכם להכיר?

אחד הטיפים החשובים ביותר לדירה קטנה הוא שימוש בגוונים בהירים, שיוכלו לספק אשליה של חלל גדול ומרווח יותר. מומלץ לשלב מראות על קירות הבית , במטרה מחד לתרום לתחושת המרחב ומאידך, להיזהר מבלגן בעיניים של מה שמשתקף במראה. מעבר לכך, מומלץ להקפיד על אור טבעי, שייתן לדירה תחושה מזמינה וביתית יותר. מומלץ לשחק עם גופי תאורה, במטרה ליצור משחקי אור וצל, שיעניקו לדירה שלכם אווירה מיוחדת. יש לזכור כי חלל מואר יהיה תמיד מזמין ונעים יותר, מאשר חלל חשוך ודחוס. בנוסף, מומלץ להוסיף צבע ועניין לדירה, באמצעות שימוש בטקסטיל: כריות נוי צבעוניות, שטיחים ווילונות.

אנו ב- 72 גג נשמח לספק לכם שירותי עיצוב ושיפוץ דירה קטנה למשפחה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מקפידים על שיפוץ מהיר ואפקטיבי, הנמשך לאורך 21 ימי עבודה לכל היותר. אנחנו מתמחים איך להפוך את הדירה שלכם למוארת, נעימה ומרווחת יותר, באמצעות הקפדה על עיצוב פונקציונלי, התואם את הצרכים האישיים שלכם. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים ולהקפדה על התקציב שנקבע מראש, במטרה למנוע מכם הפתעות לא נעימות בהמשך הדרך. מאחורינו וותק וניסיון של מעל לעשור בתחום ומקפידים לעבוד אך ורק עם צוות מנוסה ומיומן, שיקפיד על עבודה תקנית ובטיחותית לכל אורך הדרך. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

עיצוב חדר ילדים
עיצוב דירה קטנה למשפחה - איך לעצב דירה קטנה למראה חמים? | 72 גג
עיצוב חדר ילדים