כיצד לתכנן ולהתחיל בשיפוץ דירה: טיפים ושלבים חשובים

כולנו יודעים כי אחת לתקופה יש להשקיע בשיפוץ הדירה, מאחר והמטרה היא לשפר את איכות החיים וליהנות מסביבת מגורים נעימה ואסתטית. השיפוץ נדרש על מנת לטפל בליקויי איטום או צנרת שונים, לסייד ולצבוע מחדש את קירות הבית או להחליף את המטבח המיושן וחדר הרחצה של פעם. כמובן שכל אחד צריך לתכנן היטב את שיפוץ הדירה שלו, מאחר וישנו הבדל עצום בין ריענון הצבע ושדרוג ארונות המטבח, לבין שיפוץ כללי. לכן חשוב קודם כל להבין עם עצמכם מה בדיוק אתם רוצים לשפץ ומהו התקציב העומד לרשותכם. בשלב הבא, כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית שמתמחה בתחום, על מנת להבין מהן האופציות העומדות לפניכם במסגרת הגבלות התקציב שלכם.

שיפוץ דירה – כיצד להתכונן לכך בצורה האפקטיבית ביותר?

השלב החשוב ביותר הוא לבחור למלאכת השיפוץ חברה מקצועית ומנוסה, שמתמחה בתחום ומסוגלת להבטיח לכם אחריות מקיפה על העבודה וייעוץ עיצובי שימקסם את החלל וייצור בית הרמוני, פרקטי ומיוחד. חברה מסוג זה תסייע לכם לכל אורך תהליך השיפוץ, החל מקבלת ההחלטות לגבי היקף השיפוץ ועד לפיקוח על אנשי המקצוע השונים והתחייבות לפינוי הפסולת והאשפה בסיום התהליך. עבודה עם מקצוענים יכולה להקל באופן קריטי על השיפוץ ולהבטיח לכם שקט נפשי. מעבר לכך, כדאי להתכונן לשיפוץ באמצעות הבנה כללית של השינויים השונים שתרצו ליצור בדירה שלכם. ישנם אנשים המעוניינים להחליף לחלוטין את חדר הרחצה, השירותים והמטבח, בעוד שאחרים צריכים לבנות קירות גבס ולהתאים את החלל הפנימי של הדירה לצרכים שלהם. מומלץ לקבל השראה מתמונות של דירות שעברו שיפוץ וכמובן להתחשב במגבלות ובצרכים שלכם.

שיפוץ דירה במושב עזר - אביב קופלר

שיפוץ דירה – טיפים ושלבים שאסור לוותר עליהם

תחום השיפוצים הינו תחום רחב, לכן כל אחד יכול להחליט לגבי צרכי השיפוץ שמתאים עבורו. למשל, אנשים שנהנים לבשל או לאפות ישמחו להרחיב את המטבח שלהם וליצור משטחי עבודה נוספים. לעומת זאת, מי שעובד מהבית יבחר לרוב ליצור לעצמו חדר עבודה נוח ומבודד מרעש. כדאי לחשב מראש את התקציב העומד לרשותכם וכמובן לעדכן את אנשי המקצוע, על מנת למנוע חריגות. תיכנון מראש יימנעו החלטות אימפולסיביות, שעלולות לגרום לכם להתחרט בהמשך הדרך. מי שמתכנן להשקיע בהחלפת התשתיות הישנות בתשתיות חדשות ומודרניות יצטרך לרוב להחליף גם את הריצוף הקיים, מאחר והחלפת התשתיות גורמת לנזק לריצוף הקיים, לכן מדובר על הזדמנות מעולה להתחדש בריצוף חדש ואסתטי יותר. 

אנו ב- 72 גג נשמח לסייע לכם לתכנן את שיפוץ ועיצוב הדירה שלכם, בזכות שנים של וותק וניסיון שצברנו בתחום. אנו מתחייבים לסיים את עבודות השיפוץ תוך 21 ימי עבודה לכל היום, לצד יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. הצוות שלנו מנוסים ומיומנים, דבר שיבטיח לכם את התוצאה המקצועית והאיכותית ביותר. אנו מתחייבים לאיכות העבודה ותמיד תוכלו לפנות אלינו גם בסיום השיפוץ. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר, צרו קשר!