שיפוצניק בתל אביב – או שמא שיפוצניקית

באופן טבעי המוח שלנו אוהב לשים כל דבר בקופסאות קטנות ומסודרות להדביק על כל קופסה תווית ולכתוב עליה בכתב ברור דיעה קדומה, סטריאוטיפ. לא צריך להתבייש בזה – המוח שלנו מלא קופסאות קטנות כאלה, אבל כדאי לבחון מדי פעם מה באמת מסתתר שם: פחד משינוי, פחד מהלא נודע, חשש מאתגרים או סתם עצלות מחשבתית. אז כשאתם מתכננים שיפוץ לבית, ורוצים לסדר אותו מחדש, לסייד, לשבור קירות, לעצב, זו גם הזדמנות לעשות שיפוץ קטן לדיעה קדומה חסרת טעם – ובמקום להזמין שיפוצניק בתל אביב, להזמין שיפוצניקית. לא מאמינים – חפשו את חברת 72 גג ולא רק שתאמינו אלא תצאו מרוצים מהתוצאות – עד הגג.

של מי הבית הזה בעצם?

כי בעצם כשחושבים על זה, מעבר לשבירת קירות, מקדחות ופטישים, צבע ולכלוך – שיפוץ זה הרבה טעם טוב, הבנה באדריכלות ועיצוב פנים, ראייה כוללת של אורח החיים של כל אחד מבני המשפחה, התחשבות בטעם אישי, הרבה אסתטיקה. ואם כבר מדברים על סטריאוטפים – זה דווקא סטריאוטיפ נשי. אם כן – כשאתם מחפשים שיפוצניק בתל אביב כדאי שתתחילו לחשוב שיפוצניקית. מישהי שתהייה קשובה לצרכים שלכם, לאלה שאתם יודעים לבטא ולאלה שאתם רק מרגישים שעדיין מתבשלים. אתם צריכים שיפוצניקית שתדע לזרום אתכם וגם לתת לכם רעיון טוב וכיוון מחשבה יצירתי, מישהי לא תגיד לכם מה לעשות כי חושבת שהיא יודעת הכי טוב. מישהי שמבינה שהיא עוזרת לכם לבנות את הבית שלכם. ותסכימו איתי שלפעמים כשמזמינים שיפוצניק בתל אביב אתם חשים מבולבלים – של מי הבית הזה בעצם?

להיות מרוצים עד הגג

ולכן כאשר אתם עומדים לפני שיפוץ דירה באזור תל אביב והמרכז, כדאי לשקול לעשות זאת אחרת – יצירתי, עם תכנון לעומק ולרוחב עם ראייה של כל ההיבטים כולל הקפדה על הפרטים הקטנים והרבה תכנון מראש. ככל שהתכנון מראש יהיה יעיל יותר ויסודי יותר כך הליך השיפוץ עצמו יהיה קצר ואפקטיבי יותר. זמן השיפוץ עם הלכלוך, כאב הראש והיציאה מהשגרה יהיו קצרים באופן משמעותי. זה אומר גם תיאום אפקטיבי בין כל הגורמים, תכנון לו"ז ריאלי ועבודה מתוך נקודת מבט שרואה גם את הצד הפרקטי וגם את הצד האסתטי. אז ברור שעם דרישות כאלה כאשר מחפשים שיפוצניק בתל אביב – עדיף ללכת על שיפוצניקית ואם כבר רוצים להיות מרוצים עד הגג – לעבוד עם 72 גג.