שיפוץ בית

שיפוץ חדר השינה

בכל שיפוץ בית, ישנו מרכיב מרכזי שחוזר על עצמו: חדר השינה.
כשאנו באים לתכנן ולעצב את חדר השינה, אנחנו צריכים להתייחס למספר מרכיבים חשובים:

חשוב שחדר השינה יהיה מקום נעים ומזמין, חדר שכיף להיכנס אליו, להתפנק בו בסוף היום.

בנוסף, חשוב להתייחס למרכיב הפרקטי. כשמדבור בשיפוצים בתל אביב למשל, היות והחללים פעמים רבות קטנים, שיפוץ חדר השינה ועיצובו מחדש, דורש מאתנו לבחון את גודל חלל החדר, כך אנחנו יכולים לתכנן היטב, ולתאם בין האלמנטים השונים: מיטה, שידה, מראה וכדומה. כמובן, יש להתייחס למיקום החלונות, דלת יציאה או פתח יחידת הרחצה, אלו יעזרו לנו בתהליך העיצוב.

המטרה היא שהחדר מצד אחד לא יהיה עמוס מידי, יהיה נוח ומרווח ומצד שני, כן לשדרג את חדר השינה בריהוט שהוא הכרחי עבורנו.
מבנה החבר לעתים לא יכול להשתנות באופן דרמטי, אולם גם במקרים בהם השיפוץ האו קוסמטי, ניתן להגיע לתוצאה בעלת מראה שונה לחלוטין מזה של החדר הישן.

עיצוב בית בסגנון אירופאי

לא בכל שיפוץ בית נהיה חייבים לקנות מוצרים חדשים, פעמים רבות ניתן לקחת ריהוט קיים, לשפץ אותו, לשייף, לצבוע, ובכך גם לחסוך בעלויות וגם לשמר פריט בעל ערך סנטימנטלי.

שיפוץ בית יכול לכלול גם תוספות קטנות שישדרגו את המראה: הוספת וילון, צביעה של קיר, תליית תמונה ועוד. אלו יכולים להשרות אווירה טובה ואחרת לחלל החדר.

אם ישנו חדר רחצה, שהינו חלק מיחידת חדר השינה, אנו נדאג לשפצו גם כן,  משום שהוא מהווה חלק מלתי נפרד מן היחידה וחשוב להתייחס אליו בתהליך השיפוץ כדי לקבל תוצאה אחידה ומספקת.

בשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט, ננסה לשוות לחדר הרחצה אווירה מפנקת ונעימה, ולא נסתפק רק במוטיבים הפרקטיים הנחוצים בו. כיום, יותר ויותר אנשים מיחסים חשיבות גבוהה לחדר הרחצה-  ובצדק: נמצא כי אנו מבלים בחדר הרחצה זמן ארוך יותר מזמן השהות בערות בחדר השינה עצמו!

הפרויקטים של אביב קופלר- 72 גג- לופט ביפו

שיפוצים בתל אביב, בעיקר בבניינים ישנים, יכולים לכלול עבודות אינסטלציה החל מהתקת כיור או אסלה למיקום נוח יותר, בעיקר בבניינים שלא שופצה בהם התשתית, וכן אבזורים אסתטיים שיתמכו בעיצוב החדר-  החלפת ברזים, כיור עילי,  אסלה מותאמת, וכמו-כן נוכל להוסיף טיח צבעוני או לחלופין להחליף את חיפויי הקיר.

בראייה הכוללת בתהליך שיפוץ בית, חשוב לתאם בין כל המרכיבים, התאמה מושלמת לסגנון ולעיצוב. יצירת סינרגיה בין חדר השינה לבין חדר הרחצה שהינו חלק בלתי נפרד מהיחידה, ולשאר חלקי הבית תביא לתוצאה משביעת רצון ומפנקת.

ב-72 גג, תוכל למצוא תחת קורת גג אחת את הפתרון המושלם: מעצבת פנים שמתמחה בשיפוצים בתל אביב והאזור המרכז, שתוכל להציג בפניך את מגוון האפשרויות הרחב לעיצוב ושדרוג: להבין מה הסגנון האהוב עליך, מה התקציב שעומד לרשותך, להציג בפניך מספר אפשרויות, ובנוסף לבצע את פרויקט השיפוץ ע"י בעלי מקצוע המובילים בשוק, המקצועיים והאמינים.

שיפוץ סלון ועיצוב במזן שיא תוך 21 יום