חברת שיפוצים – אביב קופלר

לבחירת חברת שיפוצים מתאימה ישנה חשיבות מכרעת בהתנהלות מוצלחת של פרויקט שיפוץ.
כמו ברוב התחומים כך גם לגבי שיפוצים במרכז, אין מחסור בבעלי מקצוע אשר ישמחו לתת הצעת מחיר, להבטיח ביצוע מושלם, עמידה בזמנים, יעידו על עצמם שהם בעלי ניסיון עשיר, בקיאים בשיטות ובחומרים החדישים ביותר בשוק ובאופן כללי יעשו רושם מצוין. . . אלא שעם חלקם ההבטחות תופסות, לצערנו, רק עד תחילת העבודה בפועל.

מניסיוני אני יכולה להעיד כי ייתכנו הבדלים גדולים בין חברת שיפוצים אחת לאחרת. הבדלים העשויים להתבטא בתוצאות שונות לגמרי אליהם תגיעו עם תום פרויקט השיפוץ.
אמנם המצב כיום טוב מבעבר, אז קשה היה למצוא חברת שיפוצים אמינה ואיכותית בכלל, אולם עדיין ישנם לא מעט "חאפרים" המציעים עצמם כחברת שיפוצים במרכז.

חשוב לדעת שגם אם מצאתם בעלי מקצוע היודעים לטעת תחושת ביטחון, להציע מחיר אטרקטיבי ולהיות אדיבים ומשכנעים למדי לאורך כל שלבי הבירורים ואיסוף הצעות המחיר אולם בבוא העת לבצע בפועל את כל שהתחייבו אליו מסתבר שגם אם כוונותיהם טהורות הם פשוט אינם בעלי הידע, הניסיון, התשתית הלוגיסטית והכישורים לבצע את העבודה על כל הפרטים הכלולים בה.

איך בוחרים חברת שיפוצים במרכז

דווקא ההיצע הגדול של חברות שיפוצים במרכז עשוי להקשות על בחירת חברת שיפוצים המתאימה ביותר לכם.
יש מי שממהרים מדי להפקיד את פרויקט השיפוץ בידיהם של בעלי מקצוע מסוימים. חשוב מאוד לתת לעצמכם זמן ולאסוף די מידע שיאפשר לכם ביצוע בחירה מושכלת.

אני נוהגת להמליץ לכל לקוח פוטנציאלי ליצור קשר מקדים עם כמה חברות שיפוצים במרכז, לשמוע איך הם מתכוונים להתמודד עם פרויקט השיפוץ שלכם, כמה זמן הם מקצים לכל שלב, מה הן הנקודות אליהן לדעתם יש לתת את הדעת במיוחד, על אלו חומרים הם ממליצים וכמובן מה עלות הביצוע הכוללת וממה היא נגזרת.

בחירת חברת שיפוצים תיעשה גם על סמך כל המידע הנ"ל שתוכלו בקלות לאסוף אך גם לפי התרשמות בפועל מעבודות שיפוצים במרכז שביצעה החברה שאת שירותיה אתם מתכוונים לשכור. כדי לבקש להתרשם מפרויקטים אשר כללו מרכיבים דומים לפרויקט השיפוץ שלכם.

יהיו חברות שיפוצים אשר יציגו בפניכם אלבומים המכילים תצלומים. ניתן ללמוד הרבה מאלבומים הכוללים תמונות של "לפני", "תוך כדי" ו"אחרי". אל תהססו לבקש ליצור קשר עם ממליצים, וב72 גג אני מתעקשת שלא תסתפקו בטלפון (שעשוי לספק המלצה "משוחדת") אלא שממש תקדישו לכך מזמנכם ותיגשו לבקר בתים שבהם עבדתי, בעיני אין המלצה ובחינת התאמה טובות מאלו.