חברת שיפוצים במרכז – הכל תחת קורת גג אחת

שיפוץ של בית או דירה יכול להיות תהליך מורכב, ארוך ומתיש, אם בטעות פונים אל נתיב בלתי מוצלח. אבל אפשר גם אחרת ואוכל להראות לכם כיצד. אפשר למצוא חברת שיפוצים במרכז שבנויה בדיוק באופן שנועד להפוך את החיים לקלים יותר. ותאמינו או לא, אפשר אפילו למצוא חברה שלא רק מקלה אלא גם הופכת את המכלול ליותר זול. הבסיס של כל הטוב הזה נעוץ בתובנה שאפשר למצוא את הכל תחת קורת גג אחת.

הטיפ החשוב לצעד הראשון בשיפוצים

זה נכון, יש המון בעלי מקצוע שעוסקים בשיפוצים. רבים מהם מטפלים באלמנט כזה או אחר, כגון שיפוץ מטבח, שיפוץ אמבטיה וכיוצא בזה. במיוחד באזור המרכז, אין מחסור בשיפוצניקים. בתוך המבחר הזה תוכלו למצוא אנשים מנוסים ואנשים לא מנוסים. מעצבים מקצועיים לצד כאלה שחסרים אפילו מיומנות טכנית בסיסית (אפילו בקרב אלה שמלאים ברצון טוב). הטיפ הראשון שלי לפני שבכלל תחשבו על שיפוץ הוא למצוא את החברה שתלווה אתכם. למצוא את אלה שלא רק מבטיחים אלא גם מקיימים.

עיצוב בית בסגנון אירופאי

4 צעדים לבחירת חברות שיפוצים במרכז

  1. תיאום ציפיות – כלקוחות, חשוב שתקדישו את הזמן לתיאום ציפיות עם חברת השיפוצים. הגיעו מראש עם שאלות ואל תמהרו. הכינו גם שאלות "קשות" ודרשו לקבל תשובות. החל מהוותק והניסיון וכלה בלוח הזמנים.
  2. שקיפות – העדיפו חברת שיפוצים במרכז שמפרטת את הכל כולל הכל: איך צפוי להתבצע השיפוץ. כמה זמן לוקח כל שלב ?  אילו חומרים לדעתם יהיו עדיפים. השקיפות כוללת גם מידע מלא לגבי עלויות, מפרטים, כתבי כמויות.
  3. פרויקטים קודמים – מאחורי המילים היפות, חשוב לכם להתרשם מפרויקטים קודמים של אותו שיפוצניק. אמנם כל פרויקט שיפוץ הוא עולם מלא שעומד בפני עצמו, אך חשוב להתרשם מניסיון קודם. ההתרשמות מפרויקטים קודמים תיעשה תוך מיקוד בפינישים ,באמינות ובעמידה בלוחות זמנים.
  4. לראות בעיניים – בקשו לראות דוגמאות לפרויקטים מצולמים. מעצבי פנים וחברות שיפוצים ראויים נוהגים לצלם בתים ודירות לפני ואחרי שיפוץ. חלקם מציעים אפילו סרט שמלווה שיפוץ לאורך נקודות מפתח בהתקדמות. אפשר גם לשוחח עם לקוחות, שממליצים. אגב, אני ממליצה לכם במלוא הכנות אפילו לגשת ללקוחות בעצמכם. כך, אתם ממש מתרשמים בעיניים מתוצאות השיפוץ.

בוחרים בדרך הקלה אך גם מקצועית

אין להקל ראש בקיומה של חברת השיפוצים במרכז, שמציעה את הכל תחת קורת גג אחת. שיפוץ מוביל לשיפור דרמטי של איכות החיים. לא רק שיקום תשתיות ישנות אלא גם שינויים בחלל הפנים, סידור החדרים. ישנם אנשים אשר מנסים לפנות לספקים שונים ולהרכיב בצורה כזאת מעין תוכנית שיפוץ מושלמת שיוצאת אל הפועל. לרוע המזל, די מהר מגלים עד כמה זה מסובך. עד כמה קשה לתאם מול כמה אנשי מקצוע שונים. אפשר לפשט את הדברים, זה אפילו חשוב. מניסיון שלי, זה אפילו יכול להוזיל עבורכם את עלות השיפוץ.

הרצון להשיג את הכל, בכוחות עצמכם, עלול להתנפץ כך שבסוף פשוט מרימים ידיים ומוותרים. 72 גג, בהובלת אביב קופלר, מאפשרת לכם לגשר על הפער הזה. זה לא עניין של הכל או לא כלום. כאן אתם מתנהלים מול אשת מקצוע אחת, שמטפלת עבורכם בכל מה שצריך. הכל תחת קורת גג אחת, ללא פשרות. שבירת קירות, צביעה, אינסטלציה, עיצוב המרפסת, תוכניות מפורטות. במקום להסתבך ולעבוד מול אין ספור ספקים, בוחרים בדרך הקלה אך גם המקצועית.

מה זאת אומרת 72 גג ומה זה נותן לך ?

72 גג זו חברה שנוסדה מתוך אהבה לשיפוצים, לעיצוב לאומנות והשראה. אביב קופלר הבינה שמאוד מתיש את הלקוח לעבור תקופת שיפוצים ארוכה. יש כאלה שמרימים ידיים כאשר הם מבינים במה כרוך התהליך. אצלנו, זה פועל בצורה אחרת. 72 – מהי המשמעות של המספר הזה? הרעיון הוא פשוט. חלק ניכר מאוד מעבודות השיפוץ אפשר לסיים בפחות מ21 ימי עבודה. כן, זו לא הגזמה. כי אני לא מספקת רק את הכל תחת קורת גג אחת אלא גם מוכנה לעבוד בשביל הלקוח, אפילו בשתי משמרות (הסוד פשוט, יש 2 צוותי עבודה). וכל הספקים שאני פועלת מולם, כמו נגר אומן או מרפדיה לחידוש רהיטים, ספקי קרמיקות או כלים סניטריים, יודעים כי בנושא לוחות הזמנים אין פשרות. וזה בהחלט לא בא על חשבון האיכות.

וגם כאשר השיפוץ מורכב ונדרשים 21 ימי עבודה ,שזה המקסימום, הלקוח מקבל לוחות זמנים. לוחות זמנים שקובעים מהו מועד הסיום ללקוח. רק חשוב לציין כי זמן הביצוע הזה כולל את משך השהות בדירה לצורך השיפוץ עצמו. לפני שהשעון מתחיל לרוץ, אני נפגשת עם הלקוחות לסדרה ארוכה של תיאומים, הכנות והבנות. כך דואגים מראש שכל החומרים מוכנים, שאפילו המטבח החדש רק מצריך הרכבה, התוכניות ברורות ומוסכמות. כך אנו מגיעים אל הלקוח ברגע שסוכם ומתחילים מיד בעבודה.

עיצוב שבלוני חסר רגש, זה כל כך לא אני

העובדה שאני עובדת בצורה מסודרת ומחויבת עמוקות ללוח הזמנים לא משכיחה ממני את מה שחשוב לא פחות. חשוב לי וחשוב גם לכם. שהשיפוץ והעיצוב לא יהיו שבלוניים. חשוב שאת ההתפתחות המקצועית שלי אוכל לרתום עבורכם, להגשמת החלום שלכם. עיצוב שבלוני אולי מתאים לאנשים מסוימים אך לא עבורי ולא למרבית לקוחותיי.

חשוב לי להקדיש את הזמן כדי להכיר כל לקוח, להבין במהלך הפגישות והשיחות מה מדרבן אתכם, מה מעניין אתכם, מה גורם לכם לרוממות רוח ולהשראה. לא כל חברת שיפוצים במרכז תסכים איתי על כך. אבל כשאני נהנית מהעבודה, כשאני מגיעה חדורת השראה, רצון ומרץ, הקשבה ויוזמה – התוצאות מוכיחות את עצמן.

אחרי שניפגש, אוכל להבין האם הכיוון של חרסינות וקרמיקות מתאים לכם או שאולי תעדיפו חיפויי עץ, שליכט או עיצובים אחרים. פסיפסים ועץ יכולים להפוך את הבית שלכם לייחודי, אך יתאימו רק אם אתם באמת מתחברים לזה. אני גם מאוד מתחברת ללקוחות שאוהבים לשלב בשיפוץ חידוש של רהיטים ישנים. ארונות ישנים או ספות ישנות לא כדאי למהר לזרוק. אני עובדת עם צוות שמתמחה גם בחידוש רהיטים. אפילו בעיצוב השיש במטבח, יש טכניקות מיוחדות שבהן אוכל לעצב לכם מראה ייחודי.

שיפוץ מקטן ועד גדול

עבורי אין שיפוץ שהוא קטן מדי או גדול מדי. ניתן לחדש את הבית כולו, או לחדש חדר או שניים מתוכו. ניתן להזמין שירותי צביעה, שבירת קירות, חידוש אמבטיות, החלפת כלים סניטריים, צנרת. ניתן לצבוע משקופים, להחליף דלתות או לחדש עד רמת החלפת הידיות. אפשר להחליף ארונות או לחדש אותם. ניתן להזמין שיפוץ דירה קומפלט, כדי לקבל דירה מושקעת, שונה לחלוטין מכפי שהיא כיום. אגב, בין הלקוחות של 72 גג יש גם כאלה שעבורם שיפצנו דירה חדשה מקבלן. כן, אפשר לקחת דירה חדשה, לפני אכלוס, ולהתאים אותה בשלמות, לחלום שלכם. צריכים שיפוץ קטן או שיפוץ גדול? הכל תחת קורת גג אחת עם אביב קופלר. מעצבת ואומנית מזן אחר.