שיפוץ דירה

איך עושים שיפוץ דירה ב-72 שעות?

הרעיון של 72 גג החל בנקודה מאוד מסויימת בחיי, שבה הבנתי ששיפוץ דירה יכול להיות הסיוט הנורא של כל זוג או משפחה. "הכניסה" לחייהם של אנשים ולדינאמיקה המשפחתית שלהם באמצעות הכניסה לבתיהם, לימדה אותי שיש עקרון בסיסי שצריך להוביל כל שיפוץ דירה: הקפדה על לוחות זמנים! וזאת כמובן מבלי לפגוע באיכות העבודה ובמחיר. כך נשמרת פרטיותם של דיירי הבית, תוך השתדלות מקסימלית לפגוע במינימום ההכרחי באורח חייהם ושגרת יומם.

כאשר אני עושה שיפוץ דירה או עסק ב-72 גג, עקרון הזמן הוא שמנחה אותי לאורך כל הדרך ובכדי לעמוד בהבטחה של שיפוץ הבית בזמנים מוגדרים מראש, עבודת ההכנה נעשית הרבה לפני כניסת הפועלים לדירה. ההתייחסות לשיפוץ הדירה או שיפוץ הבית או העסק היא התייחסות הפקתית. כלומר: כמו בכל הפקת אירוע, זה מתחיל בפגישה ראשונה ובלתי מחייבת, הקשבה לצרכי מזמיני השיפוץ ברמת ההיקף והפנטזיה המקסימלית שהיו רוצים שתקרה בביתם. אני מציגה אפשרויות שונות ותכניות ואז למעשה עבודת ההפקה מתחילה. החל מכתב הכמויות והצעת המחיר, תכניות באם יש צורך, מסמך צבע, רכישות של חומר לבן כגון כלים סניטריים, נגרות למיניה, אלומיניום וכד' ואת הכל אני מובילה יד ביד עם הלקוח.

תאריך תחילת עבודה לשיפוץ דירה, נקבע כשאחרון הספקים מוכן ל"הובלה" והרכבה, (למשל- כשהנגר מוכן עם ארון המטבח להרכבה!) ואז, מרגע מסירת המפתח ועזיבת הבית, אני מבצעת את העבודות בדירה עצמה, יום ולילה, תוך ווידוא ויד על הדופק שלא יהיו עיכובים.

שיפוץ דירה בזמן שיא מחייב פיקוח עבודה מקצועי, יכולת פתרון בעיות שעשויות להתגלות בשטח וחזון עיצובי שמשנה הכל במראה המוגמר- האהבה שלי לצבעים ולפרטים הקטנים, הכושר לנתח את התכנית לפרטיה והיכולת לנהל צוות פועלים מיומנים העוסקים בכמה מלאכות במקביל, מאפשר ללקוחות 72 גג לקחת את ימי שיפוץ הבית ולהעניק לעצמם חופשה קצרה, שבתומה יגיעו לבית חדש, משופץ, מעוצב ונקי.

וגם: שיפוץ כללי לדירה עד 5 חדרים, כולל החלפת אינסטלציה, חשמל וריצוף בזמן שיא של 21 יום  גג!!

שיפוץ דירה קטנה ב-24 עד 72 שעות, הוא באמת שיפוץ בזמן שיא, אך לעתים קרובות נדרש שיפוץ כולל ומקיף, או שמדובר בדירה גדולה יותר, או שיפוץ בית פרטי – וגם אז 72 גג שוברת שיאים.
כאשר נשמרים מידת הקפדה הגבוהה על התכנון המוקדם מבעוד מועד והפיקוח בשטח על צוות בעלי מקצוע אמינים ואיכותיים – שיפוץ דירה כולל, יכול להסתיים ב21 יום לכל היותר, פרק זמן שמקצר לשליש את משך השיפוץ הרגיל הנדרש לשיפוץ דירה.

שיפוץ דירה עם 72 גג – איך ולמה?

זה אפשרי בשל מי שאני (מעצבת ומפיקה בנשמתה…) כשניהול העבודה חשוב במיוחד, וכך גם הניצוח והתיאום בין בעלי המלאכה השונים, אשר ביחד מאפשרים ללוחות הזמנים לקרות בפועל. ובעיקר,משום שעבורי כל שיפוץ דירה הוא סיפור של בית ומשפחה שהם עולם ומלואו. הנוכחות והמעורבות שלי בכל פרוייקט ופרוייקט מביאה ערך מוסף של עיצוב פנים בזמן אמת, בעיקר כשנוצרות בעיות בלתי צפויות בשטח ומשתדלת לתת ללקוחותיי שקט מלא ובטחון ,שכשיחזרו לביתם הוא יחכה להם מוכן, עד אחרון הפרטים.