עיצוב חדרי אמבטיה קטנים - מה חשוב לשים לב?

לא פעם ניתן לשמוע על אנשים שמתעניינים לגבי עיצוב חדרי אמבטיה קטנים, מאחר והיום רוב האנשים נאלצים להסתפק בשטח מחייה קטן יותר בעיקר במרכז הארץ. אין זה נדיר לראות זוגות ומשפחות צעירות, שנאלצים להסתפק בדירה קטנה וצפופה יותר, כתוצאה מיוקר המחייה וסגנון הבניה החדשה. 

מחירי הדירות רק עולים עם השנים, דבר שכמובן מקטין את הסיכוי של רוב האנשים לחיות בבית גדול ומרווח יותר. עם זאת, חשוב לזכור כי באמצעות הקפדה על עיצוב נכון ומדויק, ניתן לשפר משמעותית את הנראות של כל הדירה, כולל חדר האמבטיה. אומנם חדר אמבטיה קטן וצפוף עלול ליצור תחושה פחות מזמינה, אך באמצעות הקפדה על מספר ניואנסים, ניתן לשפר משמעותית את התחושה והאווירה במקום.

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים – כיצד לעשות זאת נכון?

אנשי מקצוע שמתמחים בתחום של עיצוב חדרי אמבטיה קטנים יוכלו להפוך את חדר האמבטיה שלכם לאחד החדרים היפים והמיוחדים ביותר בבית. אין שום צורך להסתפק בחדר האמבטיה הצפוף והמיושן שלכם, מאחר ובאמצעות הקפדה על הפרטים הקטנים, ניתן להעניק לו מראה מרווח, נעים ועם תחושת "ואוו". אחד הניואנסים החשובים ביותר כולל הקפדה על צבעים בהירים ומעניינים – לא רק לבן! וגם ללבן יש היום עשרות גוונים.

הצבעים יספקו אשליה של חלל גדול מעוצב ומרווח יותר, דבר שיתרום רבות לתחושה הכללית בחדר. כמו כן, מומלץ לשלב בחדר הרחצה שלכם מראות גדולות, שיתרמו גם כן לתחושה המרווחת והמזמינה במקום. באמצעות החלפת הכיור המיושן, האסלה והמקלחון לדגמים חדשים ויפים יותר, תוכלו להעניק לחדר האמבטיה שלכם נראות של חדר רחצה במלון בוטיק.

כמו כן שילוב אריחים נכונים ושילוב נכון בין האלמנטים העיצוביים השונים יתרום המון לעיצוב הכללי של החדר ויהפוך אותו לאחד החדרים המיוחדים בבית שלכם.

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים

הסוד מאחורי עיצוב חדרי אמבטיה קטנים

אחד הטיפים החשובים ביותר הוא להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בתחום, מאחר וזוהי הדרך היעילה ביותר להבטיח לעצמכם תוצאה של עיצוב יוקרתי, המותאם באופן מדויק לצרכים שלכם.

יש לזכור כי המיקום של האסלה או המקלחון יכולים לשנות משמעותית את העיצוב של החדר, בדיוק כמו בחירה בסוג הכיור המתאים ביותר לממדי החדר ולמיקום שלו ביחס לאלמנטים האחרים.

ניתן "לשחק" עם המרצפות והאריחים, על מנת להעניק לחדר האמבטיה מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי או כפרי לפי סגנונכם. כמו כן, כדאי להקפיד על הפרטים הקטנים, הכוללים מדפים לצורך אחסון לגובה, שילוב של צמחים חיים וכמובן גופי תאורה שיעניקו את האווירה הרצויה.

יש לזכור כי לעיתים החלפת הברז לדגם חדשני או השקעה במתקן יוקרתי לסבון יכולים לתרום למראה הרענן והמושקע של חדר הרחצה.

אנו ב- 72 גג נשמח לסייע לכם במשימה של עיצוב חדרי אמבטיה קטנים. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של מעל לעשור בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים. אנו מתחייבים לסיים את כל עבודות השיפוץ והעיצוב תוך 21 ימי עבודה לכל היותר. צרו קשר!

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים