עיצוב דירה קטנה 50 מטר - מה צריך כדי להצליח במשימה?

עיצוב דירה קטנה 50 מטר נחשב למשימה לא פשוטה, מאחר והמטרה היא ליצור דירה שכיף לשהות בה, שתכיל את כל הצרכים מבלי ליצור תחושת עומס וצפיפות.

מעצבי פנים רבים מכירים את האתגרים השונים, הכרוכים בעיצוב של דירות קטנות.

מצד אחד ישנו רצון לעצב את הדירה בהתאם לרצונות ולצרכים של הדיירים, אך מצד שני יש להקפיד על מספר עקרונות במטרה ליצור חלל מרווח ואסתטי.

אנשי מקצוע שמתמחים בתחום יוכלו להפוך את הדירה שלכם לדירה מעוצבת, מיוחדת ופרקטית, באמצעות תכנון מדויק ושילוב נכון של אלמנטים עיצוביים שונים. 

עיצוב דירה קטנה 50 מטר – כיצד לעשות זאת נכון?

החוכמה בעיצוב של דירה קטנה היא תיכנון מדויק שלה צרכים, עיצוב מותאם לחלל ובחירה במוצרים פונקציונליים לצד ייחודיות שמשקפת את טעם בעלי הדירה.

רבים בוחרים לעצב דירות קטנות בגוונים בהירים ובצורה יחסית סטנדרטית, על מנת למנוע מצב של עומס יתר.

אך מומלץ להוסיף אלמנטים שונים, שיגרמו ליצירה של אווירה מיוחדת ומקורית. המטרה היא להתאים את הדירה לסגנון ולהעדפות האישיות שלכם, לכן אין שום סיבה להתפשר על בינוניות.

כמו כן, חשוב כמובן לתת את הדעת לעיצוב הפונקציונלי של הדירה, במטרה לנצל את החלל שלה ברמה הגבוהה ביותר.

מומלץ להיעזר באחסון בנישות טבעיות למשל, על מנת למנוע תחושה של עומס ודוחק בחלל החדר.

כמו כן, כדאי לרכוש ריהוט פונקציונלי, המאפשר קיפול בסיום השימוש, או לחילופין, ריהוט דו שימושי, כגון מיטת קיר, ספה שנפתחת למיטה וכדומה.

הפרויקטים של אביב קופלר- שיפוץ ועיצוב סלון
אביב קופלר - מעצבת פנים מהמובילות בישראל
קולאז עיצובים של מעצבת פנים אביב קופלר

מה כדאי לדעת לגבי עיצוב דירה קטנה 50 מטר?

עיצוב מקצועי של דירה קטנה חייב להתחיל עם היכרות מעמיקה ואפיון מקיף של הצרכים שלכם. רק לאחר מכן, ניתן להתחיל להבין מה בדיוק יש לשנות בדירה וכיצד להתאים אותה בצורה האידיאלית ביותר לצרכים שלכם.

הדירה אמורה להתאים לתשוקות שלכם וכמובן לספק את כל הצרכים החיוניים לכם. למשל, אנשים שאוהבים לארח, יעדיפו עיצוב שמותאם לאירוח, לעומת אנשים שמעדיפים ליצור פינות שקטות ומיוחדות ברחבי הבית.

חשוב להתאים את הצבעים הדומיננטיים בדירה להעדפות שלכם, תוך כדי שילוב הצבעים והאלמנטים העיצוביים בכל חלל הדירה.

ברוב המקרים כדאי לשלב מראות שיוסיפו לאשליה של חלל גדול יותר, צמחים חיים, מטבח בהיר וכמובן תאורה המותאמת לכל אחד מחדרי הבית.

אנו ב- 72 גג נשמח לספק לכם שירותי עיצוב דירה קטנה 50 מטר ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לספק לכם קונספט חדשני, הכולל שילוב של שיפוץ ועיצוב הבית.

אנו מתחייבים לסיים את עבודות השיפוץ תוך 21 ימי עבודה ומתחייבים להחזיר את הכסף על כל יום של איחור. כל העבודות מתבצעות על ידי צוותים קבועים ומנוסים, המתחייבים לעמוד בזמנים ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אצלנו תקבלו יחס אישי, עיצוב בהתאמה אישית וכמובן רמת גימור מעולה. למידע נוסף, צרו קשר!

הפרויקטים של 72 גג - שיפוץ ועיצוב דירה תוך 2 יום