מקלחות מעוצבות - על מה חשוב לשים דגש?

רבים מתלבטים לגבי עיצוב חדר הרחצה שלהם, מאחר ואין ספק כי מקלחות מעוצבות תורמות לא מעט לאווירה הכללית בבית.

אנשים רבים מעוניינים לרענן את האווירה ואת הנראות של הבית, אך אינם מוכנים לבצע שיפוץ מאסיבי.

במקרים מסוג זה ניתן לבחור את החדרים החשובים ביותר, כאשר לרוב ההתמקדות היא במקלחת (חדרי רחצה)  ובמטבח.

כדאי לזכור כי מקלחות מעוצבות אינן מחייבות תקציב ענק או התעסקות של חודשים ארוכים, מאחר והיום ניתן למצוא חברות המספקות שירותי תכנון, עיצוב ושיפוץ בתקציב מוגדר מראש ובפרק זמן קצר.

זוהי ללא ספק הדרך היעילה ביותר לעצב את חדר הרחצה שלכם בצורה המקצועית והיעילה ביותר, תוך כדי הקפדה על סגנון העיצוב המתאים עבורכם.

מקלחות מעוצבות – מה חשוב לקחת בחשבון?

אחד הטיפים החשובים ביותר בעיצוב חדר הרחצה, הוא להתחשב בגודל החלל. ישנו הבדל בין עיצוב של מקלחות גדולות ומרווחות, לבין עיצוב של מקלחות קטנות יותר.

במידה ומדובר על מקלחת קטנה, כדאי להקפיד על עיצוב מינימליסטי ופרקטי, שלא ייצור עומס יתר ותחושה של דוחק וצפיפות.

ברוב המקרים כדאי לוותר לחלוטין על מקומות האחסון השונים, כולל פתרונות אחסון לגובה, כגון מדפים וארונות ייעודיים.

במידה ומדובר על חלל קטן כדאי להשאיר את כל הפריטים הלא נחוצים מחוץ לחדר, כולל חומרי ניקוי, מגבות ותכשירי טיפוח שונים.

ניתן למקם ארון ייעודי במסדרון, על מנת לאחסן את כל הציוד שנדרש עבורכם. אך מי שיבחר להתקין מדפים מעוצבים או ארונות אחסון אסתטיים לחדר הרחצה הקטן שלו,  יצטרך תכנון מקצועי שלא יהפוך את חדר הרחצה לעמוס.

מקלחות מעוצבות – טיפים ששווה להכיר

במידה וחדר הרחצה שלכם מרווח יחסית, תוכלו לשלב בו אלמנטים עיצוביים שונים, כגון סולמות במבוק מעוצבים, מדפים תלויים, נגרות מותאמת אישית ליצירת ומקומות אחסון פונקציונליים.

כדאי תמיד לשלב מראות, שיספקו למקלחת שלכם אווירה של בית מלון 5 כוכבים. ברוב המקרים מומלץ להעדיף זכוכית שקופה עבור המקלחון, מאחר והיא מעניקה תחושה של חלל גדול ומרווח יותר ויחד עם זאת אם חדר הרחצה מרווח ניתן לשלב זכוכית דקורטיבית ומעניינת.

הדבר חיוני עבור חללים קטנים, אך יכול לתרום גם לחללים מרווחים יותר.

מעבר לכך, כדאי לתת את הדעת לסוג האריחים, לגודל שלהם ולכיוון ההתקנה. במידה ומדובר על חלל קטן, כדאי להעדיף אריחים קטנים יותר, מאחר ואריחים גדולים יצריכו יותר תיקונים והתאמות, המראה יהיה פחות יפה, לכן עדיף להימנע.

ניתן להשתמש באריחים גדולים יחסית בחיפוי, המותקנים לרוחב הקיר, שיעניקו אשליה של חלל גדול יותר, כמו כן כדאי לחשוב האם מתאימים אריחים מצוירים או חלקים ושילוב של גוונים.

בחללים גדולים אין שום בעיה לשחק עם אריחים צבעוניים ומעניינים יותר.

אנו בחברת 72 גג נשמח לספק לכם חדרי רחצה מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים לסיים את כל עבודת השיפוץ והעיצוב תוך 21 ימי עבודה. צרו קשר!