עיצוב חדרי אמבטיה – כן, לא, שחור לבן

לפני כמה חודשים שוחחתי עם לקוחה שביקשה לשפץ את חדר האמבטיה. סיכמנו להיפגש אצלה בדירה, והיא אמרה שהיא מתעניינת מאוד בטרנד החדש של עיצוב חדרי אמבטיה שחור לבן. מלמלתי מעין הסכמה, אך משהו באינטואיציה, ואולי היה זה הניסיון העשיר שלי בתחום של שיפוץ דירה, אמר לי להשאיר הכל פתוח. לאחר שיחה מלב אל לב, הבנו שתינו כי הסיבה שהיא מתעניינת בכיוון של עיצוב חדרי אמבטיה שחור לבן היא פשוט כי זה מה שלאחרונה "עושים כולם", זה מה שיש במגזינים, אך האופי שלה ושל הדירה דרשו משהו אחר. ואכן, מתוך ההיכרות שלי עם לקוחות רבים למדתי, כי למרות הטרנדים המשתנים כל הזמן, לכל אחד מאתנו יש נטיות לב, העדפות,ומובן שגם לדירה יש אופי, למשפחה יש אורח חיים מיוחד לה, אז גם אם לסביבה החיצונית יש השפעה – הלב חזק יותר מכל אופנה משתנה. התוצאה הסופית הדהימה את שתינו. הקשבתי לכל מה שאמרה לי, שמעתי את הניואנסים השונים של חלומותיה והבעתי אותו בעיצוב וצבע בחדר האמבטיה.

להקשיב ללב

הטרנדים השונים והמשתנים יכולים להעניק לנו השראה ורעיונות והם משרתים אותנו כשאנו מחפשים את הדרך המתאימה לנו בין אם זה שיפוץ דירה כללי ובין אם זה עיצוב חדרי אמבטיה בלבד. אך חשוב לשים לב שהם ישרתו אותנו ולא אנו אותם, כי אכן זו מטרתם של חדרי אמבטיה, לשרת אותנו בכל יום, להרגיע אותנו בסוף יום עבודה, להיות קלים לניקוי, נוחים ונעימים, להעניק לנו תחושת מרחב ואור, לרענן ולרכך.

כשאתם מעוניינים לשפץ את חדר האמבטיה, עליכם לבחור שיפוצניק שמקשיב לכם, לצרכים האמיתיים שלכם ושלא כופה עליכם את הרעיונות שלו או את הטרנד העכשוי. חדרי האמבטיה והדירה מלווים אתכם למשך שנים ארוכות, גם אחרי שהאפנה תתחלף, ולכן הם צריכים ללוות אתכם בהתאמה מלאה.

כשמעצבים חדר אמבטיה יש לקחת בחשבון את המצב המשפחתי בהווה, אך יש לחשוב גם כמה שנים קדימה, האם יש ילדים, מה גילם, מה גילכם, מה הצרכים האישיים שלכם, מהו סדר היום שלכם, ומה עושה לכם טוב. ולרוב,כשאני פוגשת לקוח שמבקש לשפץ חדר אמבטיה עד מהרה אנחנו מגיעים להבנה שמוטב לשפץ את הדירה כולה ולא להיכנס להרפתקה של שיפוצים רק בשביל אותה יחידה בתוך הבית.

אז מה עושים?

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולקבוע פגישת היכרות וייעוץ. אם חשקת בחדרי אמבטיה שחור לבן נוכל לסדר את זה ולעשות אותם על הצד הטוב ביותר, אם נדמה לכם שזה מה שאתם רוצים, אך בעצם נגלה שאתם למעשה מחפשים לחדש ולעדכן את חדרי האמבטיה – נמצא את הפתרון העיצובי המתאים, ובכל אופן – נשקול ביחס לזמן והתקציב את הכדאיות לגעת בתחום רחב יותר, שתתפלאו לגלות שיהיה יותר משתלם ונוח עבורכם מאשר להפוך את כל הבית בשביל חדר אחד.

מתקשרים?!