שיפוץ חדר אמבטיה בעלות סבירה

חדר האמבטיה הוא המקום שאליו אנחנו מגיעים כדי להשיל מעלינו את הלכלוך שהצטבר עלינו או כדי להתרענן – אבל מה עושים אם המרחב עצמו התיישן, נראה "עייף" ומוזנח, ואפילו מלוכלך? ומה עושים אם המחשבה על חדר אמבטיה חדש לגמרי גורמת לנו להתפתל באי נוחות עקב הידיעה שמדובר בהוצאה כלכלית כבדה שאין זה זמן מתאים עבורה?

יש פיתרון, והוא פשוט ואפקטיבי: שיפוץ. שיפוץ חדר האמבטיה, כשהוא מבוסס על תכנון מוקפד, רצוי מאוד בעזרת אנשי מקצוע בתחום עיצוב הבית, ומבוצע כהלכה על ידי אנשי מקצוע אמינים ורציניים, יקנה לכל חדר אמבטיה מראה מחודש, רענן ואטרקטיבי, וברוב המקרים גם יהפוך אותו לפונקציונלי יותר. היתרון המשמעותי ביותר הוא שניתן לבצע שיפוץ חלקי בלבד, במחיר סביר ביותר, וכך ליהנות מהמראה המחודש גם מבלי להידרש להוצאה כלכלית מכבידה מדי.

מתי להחליף רצפה?

מצד אחד החלפת רצפה במסגרת שיפוץ חדר אמבטיה כרוכה בהשקעה כספית בלתי מבוטלת, ומצד שני רצפה חדשה תתרום רבות למראה המשודרג.

ישנם מקרים שבהם הצנרת הקיימת כבר מיושנת וממילא הגיע הזמן להחליפה בחדשה, וזוהי הזדמנות טובה להחליף גם את הרצפה. אם לא, ואם המראה שלה עדיין סביר – אפשר להישאר עם הרצפה הישנה, ולהשקיע קצת יותר בחיפוי הקירות, במראה ובכיור, וכך הם ימשכו אליהם את מלוא תשומת הלב ויטשטשו את העובדה שהרצפה כבר מעט דהויה.

גוף תאורה חדש

גוף תאורה חדש הוא דרך נהדרת לתרום למראה רענן יותר של חדר האמבטיה בעלות נמוכה, כמובן כחלק משיפוץ ושדרוג נרחב יותר.

למעשה אף מומלץ לשבץ מספר גופי תאורה – אחד כללי שיבטיח אור בכל המרחב, ועוד מנורות ספציפיות סביב המראה על מנת שתוכלו לטפח את עצמכם בתנאים אופטימליים. כדאי לדעת שהמיקום הטוב ביותר הוא משני צידי המראה, בערך בגובה הראש, ולא מעל המראה כפי שנהוג ברוב הבתים.

חיפויי קיר איכותיים

חיפוי קיר איכותי – בין אם מזכוכית ובין אם מאבן – הוא כמעט חובה במסגרת שיפוץ חדר אמבטיה. המגוון הקיים בימינו רחב מאוד כך שאפשר להקנות למרחב מראה מרהיב עין במיוחד, ובנוסף לחיפויים החדשניים ישנה יכולת גבוהה יותר לשמור על הקירות נקיים מעובש ובכלל להבטיח ניקיון מקסימלי – והנאה מרבית לבני הבית.