שיפוץ חנויות

במציאות העסקית הנוכחית, כשיש תחרות עזה בכמעט כל תחום פעילות, כל חנות חייבת להיראות לא פחות ממצוין. בנוסף לחזות מושכת חשוב לספק גם חוויית קנייה מוצלחת לכל הלקוחות ועוד דגש משמעותי הוא ניצול מלא של השטח הקיים ותפעול נוח במיוחד כדי לא להעמיס הוצאות מיותרות. במקרים רבים הדרך לחנות המושלמת כוללת שיפוץ יסודי – בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על הדגשים העיקריים בכל שיפוץ חנות, מה חשוב לוודא לגבי השילוט ואיך אפשר לחדש את המקום בלי להשבית את הפעילות השוטפת לזמן ארוך מדי.

הדגשים העיקריים בשיפוץ חנות

שיפוץ חנות כולל תשומת לב לאסתטיקה שלה, גם מבחוץ וגם מבפנים, לתכנון החלל כך שכל מי שנכנס לעסק ייהנה מחוויה חיובית מבחינתו, למשך הפרויקט ולעלותו.
השלב הראשון והחשוב ביותר הוא תכנון. במיוחד חובה להקדיש לכך את מלוא תשומת הלב כשלא מבצעים שיפוץ כללי, כדי שלא ייווצר מצב של טלאי על טלאי ואפילו בלגן. תכנון שיפוץ חנויות מבוסס על אפיון קהל היעד של כל מקום (למשל האם רוצים למשוך הורים וילדים או דווקא צעירים שעוד לא הקימו משפחה), הזמן שאנחנו רוצים שכל לקוח יבלה בחנות (ישנם מקומות שמבוססים על תחלופה מהירה מאוד וישנם גם עסקים שרוצים שהלקוחות ישתהו כמה שיותר), המוצרים שנמכרים (גם מבחינת פתרונות אחסון חיוניים וגם מבחינת הדרך הטובה ביותר להציג אותם בפני כל מי שנכנס לחנות), האופי של העסק ועוד.
כמו כן ייבחרו בשלב זה מיקומים לנקודות חשמל, גופי תאורה, קירות גבס ומרכיבים נוספים. השלב הבא הוא בחירת חומרים ולאחר מכן יתבצע גם סטיילינג לחנות – כל ההחלטות העיצוביות שיקנו למקום את המראה המבוקש. אביב קופלר מנוסה יותר מעשור בבניית חנויות מסוגים שונים, משרדים, ועוד.. כמו גם קליניקות, מרפאות, וכל חלל הזקוק לשיפוץ ועיצוב פנים.

איך למשוך לקוחות בעזרת שילוט מתקדם ?

שילוט אפקטיבי עשוי למשוך לכל עסק לקוחות מזדמנים רבים וכך להגדיל את היקף המכירות. בהתאם שיפוץ חנויות כולל גם בחירת שילוט מתאים.
האופציה המומלצת ביותר בימינו היא שילוט תלת מימד. לשלטים אלה נוכחות בולטת שאי אפשר להתעלם ממנה, הם משדרים איכות וממתגים את החנות כמקום שמעניק ערך אמיתי לכל מי שייכנס אליו. כשבוחרים שילוט תלת מימדי לחנויות חשוב להקפיד על האיכות – שלט שמתבלה תוך זמן קצר לא רק שלא ימצה את הפוטנציאל שלו אלא שהוא אף עלול להרחיק מתעניינים. דגש נוסף הוא העיצוב שצריך להיות בהרמוניה עם הסטיילינג של החנות, כך שהרושם החיובי שנוצר לפני הכניסה לחנות יישמר.

מקסימום שינוי במינימום זמן

שיפוץ חנות מוביל לשינוי משמעותי לטובה אבל בדרך כלל פוגע בפעילות השוטפת ואולי אפילו מחייב את השבתת העסק לפרק זמן מסוים. בהתאם חשוב לבחור אנשי מקצוע עם ניסיון רב בחידוש חללים מסחריים – הניסיון מבטיח תכנון אופטימלי והוצאה לפועל יעילה, כשגם אם נתקלים בבלת"מים או מכשולים שונים, מוצאים להם פתרונות מידיים והשלמת הפרויקט לא מתעכבת.
הבנה מעמיקה של הדגשים הספציפיים של שיפוץ חנויות תמקסם עבורכם את התועלת מהפרויקט – בדרך לתנועה ערה של לקוחות והגדלת שורת המכירות.