שיפוץ דירות ברחובות

רחובות מתגאה, ובצדק, בהיותה עיר ירוקה. העיר, שנוסדה ב-1890 ע”י חובבי ציון, היא גם מקום של מדע ותרבות, ועוד כדאי לזכור שמדובר בישוב שנמצא במרחק נסיעה קצרה יחסית מתל אביב ובפרט אם משתמשים ברכבת. מספר התושבים ברחובות מתקרב ל-150,000 בני אדם ומצד שני עדיין נשמר בחלקים רבים שלה אופי כפרי נעים – ובסך הכל אפשר ליהנות בה מחיים עם איכות אמיתית. מרכיב חשוב במיוחד באיכות המרבית האפשרית הוא מצב הדירה שבה גרים. בחלק גדול מהשכונות – ובפרט במרכז רחובות ובדרומה, וכן בכפר גבירול – יש לא מעט בניינים בני עשרות שנים, ובהתאם גם הדירות בהן התיישנו. שיפוץ דירה ברחובות הוא פרויקט שעשוי לשדרג במידה ניכרת כל נכס, ואיתו את הנחת היומיומית.

העלאת ערך הנכס

מחירי הנדל”ן ברחובות עלו אמנם בשנים האחרונות, כמו בכל המדינה, אבל גם כך עדיין ניתן למצוא בה לא מעט דירות במחירים נמוכים – ואפילו בשיעור ניכר – בהשוואה לגוש דן (ובוודאי שביחס לדירות בתל אביב). בפרט אפשר לקנות דירות ישנות יחסית בעלות אטרקטיבית במיוחד. שיפוץ דירות שכאלה אמנם מייקר במידה מסוימת את עלות הרכישה, אבל מצד שני מעלה באופן משמעותי את ערך הנכס. שיפוץ דירות ברחובות עם מעצבת מנוסה בעלת מומחיות בהשבחת נכסים מובילה לרווח של ממש, בזכות ההפרש בין עליית ערך הנכס לעלות השיפוץ עצמו. בנוסף ניתן להשכיר דירות משופצות בסכומים גבוהים יותר, וכך למקסם את התשואה מההשקעה. כמובן שגם מי שכבר חיים ברחובות ייהנו מהתוספת לערך הבית שלהם לאחר השיפוץ.

עיצוב ושיפוץ חדרים בבית

סטנדרט מגורים גבוה

שיפוץ דירות ברחובות מאפשר ליישר קו עם הסטנדרטים העכשוויים בתחום המגורים – סטנדרטים גבוהים בהרבה מאשר לפני 30-40 שנים ואפילו בהשוואה ללפני 10-20 שנים. האפשרויות כיום נרחבות הרבה יותר – גם מבחינת מטבחים, גם כשמחפשים גופי תאורה, גם לגבי בחירת חיפויי רצפות וקירות, וכך גם מקלחונים, סלונים, חלונות, תריסים ועוד ועוד מרכיבים.

השפע האינסופי מאפשר לכל אחד ולכל אחת לעצב את הבית המושלם ביותר מבחינתם – אבל עלול כמובן גם לבלבל. מסיבה זו מומלץ להפקיד את מלאכת העיצוב בידיים מקצועיות, בפרט אצל מעצבת שכבר צברה ניסיון בשיפוצים.

תהליך עבודה מסודר וקשב מלא לכל לקוח

על-מנת למצות את הפוטנציאל של שיפוץ דירה ברחובות – בין אם מדובר על בית בשעריים או במרמורק, דירה בגבעת האהבה או בשכונת אושיות, או כמובן נכס בכל חלק אחר של העיר – חשוב מאוד להקפיד על תהליך עבודה מסודר.

השלב הראשון הוא קשב מוחלט לרצונות הלקוחות. בהקשר זה כדאי לזכור שלא כל אדם יודע בדיוק מה הוא רוצה, וגם לא כל אחד יודע לתאר במדויק מה הוא רוצה – ולכן ישנה חשיבות רבה לניסיון של המעצבת שתוביל את הפרויקט. מרכיב חשוב אחר בשלב זה הוא יושרה מלאה, שכן ייתכן שישנם מרכיבים בחלומות של בני הבית שלא ניתן ליישם, למשל עקב אילוצים הנדסיים, וחשוב להבהיר זאת מראש.

השלב הבא הוא תכנון הדירה, כשלצורך כך נלקחים בחשבון גם שיקולים פרקטיים, ותכנון השיפוץ כדי להגיע למבנה ולמראה הרצויים. חשוב מאוד לבנות נכון את הלו”ז, כדי לא להפסיד ימי עבודה עקב המתנות מיותרות וגם כדי למזער את פרק הזמן שבו שורר בדירה בלגן. לאחר מכן מגיע אחד החלקים היותר מהנים של שיפוץ דירה ברחובות – רכישת פריטים שונים שנדרשים לצורך העבודות. אשת מקצוע שמכירה היטב את השוק תחסוך לא מעט כסף בזכות היכרות זו. יישום התוכניות הוא השלב הבא, וסופו של התהליך המסודר הוא החיוך הרחב על פניהם של בעלי הדירה כשהם רואים את התוצאות של השיפוץ.