שיפוץ דירות במרכז

מרכז הארץ הוא גם המקום שבו מתרכזת רוב הפעילות הנדל”נית בישראל. כפי שכולנו יודעים מחירי הדירות במרכז לא הפסיקו לעלות במשך יותר מעשור, והגיעו לרמה גבוהה במיוחד – ולכן גם השיפוצים במרכז הפכו למשתלמים יותר: מאחר שעלויות השיפוץ לא עלו, ולמעשה היום ניתן לשדרג את הבית גם בפן האסתטי וגם בפן הפונקציונלי בעלות נמוכה יותר מבעבר, והרווח מהשיפוץ בדמות עליית ערך הנכס גבוה יותר (וזאת כמובן בנוסף לשיפור איכות החיים בדירה המשופצת), המסקנה המתבקשת היא שכדאי לצאת לדרך.

עוד מסקנה חשובה היא שחובה להקפיד על איכות העבודות, כדי שהתוצאה אכן תהיה הטובה ביותר האפשרית. 3 המפתחות העיקריים לשיפוץ מושלם הם קשב מלא לרצונות ולצרכים של בני ובנות הבית, תכנון מדויק של התהליך ובחירה מושכלת של חומרים.

1. קשב מוחלט ללקוחות

שיפוץ מוצלח באמת הוא כזה שהופך את הדירה לדירת החלומות של בעליה. אנחנו חיים בעידן של שפע אינסופי של אפשרויות, וגם כשמעצבים בית אפשר להגשים כל חלום כמעט. בהקשר זה חשוב להבין שלפעמים הלקוחות לא יודעים לנסח במדויק את ההעדפות ואת הצרכים, ולכן נדרשת הובלה מיומנת של אשת מקצוע מנוסה בתחום – כדי לדעת מהן השאיפות, וכמובן גם איך לממש אותן. בהתאם השלב הראשון של שיפוץ דירה במרכז הארץ הוא תמיד מפגש לא מחייב לטובת התרשמות הדדית ושיחה על חלומות.

עיצוב ושיפוץ חדרים בבית

2. תהליך מדויק

גם אנשים שמבינים כי שיפוץ דירות במרכז הארץ הוא פרויקט משתלם במיוחד חוששים לצאת לדרך – בעיקר בגלל הרתיעה מפני תקופה ארוכה של בלגן, לכלוך ופגיעה בשגרת החיים המוכרת והאהובה.

גם בהיבט הזה של השיפוצים יש בשורות טובות: עם תכנון נכון ואנשי מקצוע מתאימים, אפשר להשלים גם שיפוצים מקיפים ב-21 ימי עבודה. ה”סוד” הוא בגיבוש תהליך עבודה מדויק, כך שסדר הפעולות יהיה אופטימלי. גם את מועד תחילת העבודות חשוב לבחור בחוכמה, כך שלא תהיינה בהמשך הדרך המתנות מיותרות שמורידות לטמיון ימי עבודה. באופן טבעי, בניית תהליך מסודר שמהווה בסיס לשיפוץ יעיל במינימום זמן, גם כשנדרשות פעולות מורכבות (כולל שבירת קירות, החלפת מטבח, הקמת תקרות צפות וכו’), מחייבת ניסיון רב – גם בעיצוב בתים וגם בשיפוצים.

3. בחירת חומרים לבנים

פעולה נוספת במסגרת שיפוץ דירות במרכז שמשפיעה במידה משמעותית על התוצאות הסופיות היא קניית כל החומרים הדרושים –  החומר הלבן (דלתות, גופי תאורה, תריסים ,נגרות,אלומיניום….וכו’).

כשהפרויקט כולו מופקד בידיים מנוסות, מובטחים לכם 3 דברים חשובים בסעיף זה: ראשית, שכל החומרים יהיו מובחרים ולכן הדירה גם תיראה מצוין וגם תאפשר לכם להתנהל בשיא הנוחות,העיצוב והפרקטיות.דבר שני, כל הפריטים יהיו עמידים לשנים רבות, כך שהתועלת מהשיפוץ היא ארוכת טווח במיוחד. הרווח השלישי והלא פחות חשוב הוא שהקנייה תושלם בעלות מינימלית – בזכות ההיכרות המצוינת של מעצבת מומחית לשיפוצים עם כל הספקים הרלוונטיים. בשלב זה גם ניתן לבצע שינויים אחרונים בתוכנית, שמלכתחילה משאירה מקום לגמישות לפני שמתחילות העבודות, כך שבסופו של השיפוץ המראה של הדירה יהיה לא פחות ממושלם.