שיפוץ דירה 70 מטר - מה שחשוב לדעת

דירות 70 מטר רבוע הן דירות שנמצאות בגבול שבין דירות קטנות לבינוניות. כך שמצד אחד ניתן לנצל אותן לטובת שלל שימושים ומצד שני נדרש תכנון מדויק כדי להפיק מהן את מלוא התועלת האפשרית. 

שיפוץ דירה 70 מטר הוא גם הזדמנות למתיחת פנים אסתטית, ובאופן כללי התאמת הנכס לצרכים העדכניים של בני הבית, שמן הסתם השתנו מאז הבנייה. עם "72גג" יחלפו לא יותר מ-21 ימי עבודה בין תחילת השיפוצים לסיומם, והתוצאה תהיה מרשימה במיוחד.

איך נקבעת עלות שיפוץ דירה 70 מ'?

בנוסף לשאיפה לקצר ככל האפשר את משך העבודות בדירה, אצל כל מי ששוקל או שוקלת לבצע שיפוץ ישנו גם רצון להגיע למקסימום שינוי במינימום עלות.

כדי לדעת איך אפשר לעשות זאת בלי להתפשר על איכות, כדאי קודם כל להבין מה מייקר שיפוצים של דירות 70 מטר שלא לצורך. מצב אחד הוא כשתכנון לא נכון של הפרויקט גורם להפסד ימי עבודה עקב המתנות מיותרות, חוסר תיאום בין אנשי המקצוע שלוקחים חלק בשיפוץ וכו'. 

מצב שני הוא טעויות בביצוע פעולות שונות כך שיש צורך להקדיש זמן יקר כדי לתקן אותן. עוד גורם לגידול שאינו הכרחי בעלות שיפוץ דירה הוא קניית חומרים מספקים שגובים מחירים יקרים. את כל הסיבות הנ"ל ניתן לנטרל כשעובדים עם מעצבת פנים עם ניסיון בביצוע שיפוצים והיכרות טובה עם ספקים שמציעים גם איכות גבוהה וגם מחירים נמוכים.

איך אפשר להבטיח מקסימום שקט נפשי לקראת השיפוץ ובמהלכו?

שיפוץ דירה 70 מטר הוא פרויקט מורכב מטבעו. בהתאם כמעט כל אחד ואחת חוששים לקראת היציאה לדרך. למעשה, בלא מעט מקרים החשש – למשל מפני התארכות השיפוץ או מפני בלגן ושיבוש ממשי של החיים – מהווה חסם בפני מימוש הרצון לשדרג את הדירה.

כשעובדים מול חברה ותיקה ואמינה כמו "72גג" החששות באופן טבעי מתפוגגים. באופן כללי חוות דעת אותנטיות של לקוחות קודמים תורמות גם הן לשקט הנפשי המבוקש, ועוד מרכיב קריטי הוא כתב כמויות מפורט. 

כתב הכמויות כולל את כל הפעולות שיתבצעו בנכס שלכם ואת כל החומרים שישמשו לצורך ביצוע פעולות אלה. כתב כמויות מפורט ובמקביל הצעת מחיר מסודרת הם התחייבות חתומה וברורה של הגורם המקצועי שמוביל עבורכם את השיפוץ, ולכן ניתן לסמוך עליו.

מה כדאי לכלול בשיפוץ הדירה?

כל שיפוץ דירה 70 מטר הוא פרויקט שמותאם באופן מדויק למאפיינים הספציפיים של הנכס ושל בעליו. לשם כך השלב הראשון בתהליך המסודר הוא פשוט להקשיב. כשמעצבת פנים מנוסה שכבר ביצעה שלל שיפוצים מקשיבה לכם, היא יכולה לדעת בדיוק מה אתם רוצים (גם אם קשה לכם לנסח במילים ולפרטי פרטים את החלומות), מה הצרכים שלכם, מה התוכניות שלכם לעתיד ביחס לדירה, מה חשוב לכם במיוחד, ועוד.

מפגש שכזה מאפשר גם בדיקה ראשונית של הבית עצמו, על-מנת להבין מהם האילוצים ההנדסיים וכנגזרת מכך מהם האתגרים התכנוניים. בשלב זה נלקחת בחשבון גם מסגרת התקציב האפשרית. לאחר מכן ניתן להציג תוכנית מפורטת וליתר דיוק מספר תוכניות שמהן תוכלו לבחור את מרכיבי השיפוץ האופטימלי מבחינתכם.

דירה פונקציונלית להפליא עם מעוף

אם בעבר הייתה הפרדה קשיחה יחסית בין הפונקציונלי לאסתטי, היום המגמה שונה לגמרי. עיצוב דירה 70 מטר מבוסס גם על מתן מענה פרקטי לכל צורך וגם על הצורך ליצור חללים יפים וייחודיים. למעשה כבר ברור לגמרי (כמו בתחומים אחרים) שמה שאינו פונקציונלי לא יהיה מרשים באמת ומצד שני דירה משמימה לא מספקת חיים עם איכות מרבית. בהתאם כל שיפוץ דירה 70 מ' עם "72גג" יוצר דירה נוחה מאוד ביחס לכל השימושים הרצויים בה ובמקביל כזו שמתאפיינת במעוף ויזואלי ומשקפת באופן מקורי את מי שאתם.

שיפוץ דירה 70 מטר - שיפוץ דירה גדולה או קטנה