שיפוץ דירה 60 מטר - מה חשוב לדעת?

דירות 60 מטר הן בחלק גדול מהמקרים דירות שנבנו לפני כמה וכמה עשורים. בהתאם הן מיושנות מאוד וגם המבנה שלהן לא עדכני לצרכים העכשוויים. שיפוץ דירה שכזו משדרג אותה בכל ההיבטים, כשהעלייה בערך הנכס גבוהה מההשקעה בשיפוץ. מהם הדגשים העיקריים במסגרת שיפוץ דירות 60 מטר? איך אפשר להוזיל את עלות הפרויקט בלי להתפשר על איכות התוצאות? כמה זמן אורך השיפוץ? תשובות לשאלות אלה ואחרות תוכלו לקרוא כאן בעמוד.

תכנון נכון של החללים השונים

המרכיב המרכזי של שיפוץ דירה 60 מטר הוא תכנון מחדש של החלוקה הפנימית של הנכס. אמנם ייתכן מצב שבו אין צורך לשנות את מבנה הדירה, אבל בדרך כלל המצב הנוכחי לא עונה על הדרישות. שבירת קירות מבטיחה מקסימום גמישות בתכנון החללים השונים, ובהתאם שינוי משמעותי לטובה בזכות השיפוץ.

דוגמה טובה לכך היא שבדירות הללו נהוג למצוא מטבח בחלל סגור (כחדר בפני עצמו) והיום רב האנשים מעדיפים מטבח וסלון בחלל אחד מחולק מבחינה עיצובית ע"י אי מטבח וכדומה.

על-מנת להגיע לתוכנית האופטימלית, נדרש קשב מלא – לצרכים והרצונות של האנשים שחיים בדירה ואפילו לפנטזיות שלהם. מפתח נוסף להצלחה הוא ניסיון, שמאפשר לממש חלומות גם תחת אילוצים מסוגים שונים. דגש נוסף, הוא חיבורים נכונים בין החללים השונים, כמו הדוגמה שניתנה על המרחב הציבורי בבית – סלון ומטבח ואיך ניתן ליצור מרחב פתוח מצד אחד, אבל מחולק נכון מבחינה עיצובית ופונקציונלית.

אביב קופלר - מעצבת פנים מהמובילות בישראל
שיפוץ דירה

איך להוזיל עלות שיפוץ דירות 60 מ"ר?

אמנם שיפוץ דירה 60 מטר רבוע הוא כאמור מהלך חכם גם מבחינה כלכלית, אבל אי אפשר להתעלם מהעבודה שכרגע נדרשת השקעה כספית, ועל כן ייתכן גם צורך בפשרות מסוימות. 

טווח המחירים של שיפוץ כזה רחב למדי, והדרך הטובה ביותר להגיע למקסימום שינוי במסגרת התקציב הנתונה, בלי להתפשר יותר מדי ובוודאי שלא על מרכיבים מהותיים, היא לתת את המפתחות לשיפוץ לאשת מקצוע שהיא גם מעצבת פנים וגם בעלת ניסיון רב מאוד בשיפוצים.

המיומנות הגבוהה של צוות "72גג" באה לידי ביטוי קודם כל בתכנון חכם ויעיל של הפרויקט, כך למשל ניתן בתכנון נכון לחסוך ימי עבודה מיותרים ואיתם גם כסף.

 בנוסף, ההיכרות עם ספקים מובחרים של חיפויים, כלים סניטריים, ארונות, דלתות ושאר המרכיבים הדרושים לטובת השיפוץ, מאפשרת למצוא את הדרוש במחירים וזמני אספקה אטרקטיביים. 

דרך שלישית שבה נוזיל עבורכם את עלות השיפוץ היא מציאת הפתרונות היעילים ביותר לכל צורך ובקשה מתוך הניסיון העצום שיש לאביב קופלר ולכל צוות "72 גג"..

כמה זמן נמשך שיפוץ דירה 60 מטר?

חשש נוסף שעולה לקראת שיפוץ דירה 60 מטר הוא הארכת זמן ביצוע הפרויקט יותר ממה שתוכנן. התכנון המדויק מבטיח גם את צמצום משך השיפוץ למינימום ההכרחי, כשלמעשה ניתן להשלים את השיפוץ תוך 21 ימי עבודה בלבד. 

התכנון המוקדם של השיפוץ וההתייחסות אליו כאל הפקת אירוע מונע טעויות שעלולות להאריך את העבודות שלא לצורך ומטפל בזמני קבלת הרכישות בזמן כגון: דלתות, כלים סניטרים, מטבח וכו', וכך מוודא שכבר בקרוב תוכלו ליהנות מהדירה המשודרגת והמותאמת אליכם באופן מושלם.

להביא לידי ביטוי את מי שאתם

גם כשמדובר בדירה קטנה יחסית – 60 מ"ר שזהו שטח מצומצם ביחס לסטנדרטים כיום – ניתן להגיע לתוצאות מרשימות מאוד. 

אחד הדגשים החשובים ביותר בשיפוצים מסוג זה הוא ליצור דירה שמשקפת את האישיות של בעליה ולכן גם מספקת להם מקסימום נוחות ונחת. גם לצורך זה נדרש קשב רגיש במיוחד ובפרט יכולת לקלוט ניואנסים ולהבין איך נראית דירת החלומות של כל אחד ואחת.

חד משמעית כדאי להפקיד את הובלת התהליך בידי מעצבת פנים מנוסה, שגם תדע להקשיב לכם וגם תדע להציע לכם מבחר אופציות שכולן מתאימות לצרכים שלכם – בדרך לדירה הנכונה ביותר עבורכם.

שיפוץ דירה בחולון - פינת טלוויזיה
טיפים לעיצוב חדרי רחצה: איך לעצב חדר רחצה בבית? | 72 גג