שיפוץ דירה 50 מ"ר - טיפים ומידע נוסף

דירה של 50 מ"ר יכולה להיות צפופה ומחניקה – ויכולה להיות גם פנינה של ממש. ההבדל הוא בתכנון, שבגלל המידות הצנועות של הנכס חייב להיות מדויק מאוד.

מרכיב נוסף משמעותי בשיפוץ דירה 50 מ"ר, שאסור להתפשר עליו, הוא ייחודיות: אם לחלל יש אופי ייחודי, מותאם לזה של בעלי הבית, השטח הקטן מנוצל בצורה יעילה וכל מי שנכנס לדירה מיד מתרשם ממנה לטובה (וכמובן מי שחי בה זוכה לסיפוק יומיומי).

עם 72 גג השיפוץ של דירות 50 מ"ר מושלם תוך מקסימום 21 ימי עבודה, במסגרת התקציב שלכם. העיצוב העכשווי מבטיח "מקסימליות" – גם מקסימום פונקציונליות וגם מקסימום אסתטיות, ואפשר ליהנות לא "רק" מהתוצאה הסופית המרשימה אלא גם מהתהליך כולו.

תהליך עבודה מסודר ומדויק על-מנת לעמוד בלוחות הזמנים

שיפוץ דירה 50 מטר רבוע לא צריך להימרח ולהימשך חודשים. כשעובדים נכון, ובעיקר כשמתכננים את הפרויקט בחוכמה, אפשר לסיים את העבודות בנכס תוך 21 ימי עבודה, ולפעמים אפילו בפחות.

תהליך עבודה מסודר כולל קודם כל היכרות – עם הדירה ועם האנשים שחיים בה. הכירות עם התשוקות והרצונות וגם האילוצים והצרכים ולמעשה כל מה שחשוב לדעת כדי ליצור דירה שמותאמת במיוחד לכם. 

לאחר מכן מוצגות מספר אפשרויות, כשגם השיקולים הפיננסיים נכנסים לתמונה. בהקשר זה חשוב לציין שכל שיפוץ דירה קטנה מעלה את הערך שלה באופן משמעותי, כך שמדובר בהשקעה משתלמת מאוד.

בשלב הבא העיצוב הנבחר מתורגם לכתב כמויות מפורט, הצעת מחיר ותוכנית עבודה. תוכנית מדויקת שמסנכרנת באופן אופטימלי בין כל אנשי המקצוע הנדרשים וחוסכת זמן יקר ומאפשרת להגיע לתוצאה המבוקשת במינימום זמן.

הפרויקטים של אביב קופלר- שיפוץ ועיצוב סלון
אביב קופלר - מעצבת פנים מהמובילות בישראל
קולאז עיצובים של מעצבת פנים אביב קופלר
עיצוב ושיפוץ בית - אביב קופלר 72 גג

תשומת לב מלאה לכל פרט ולכל ניואנס

בדירה של 50 מטרים רבועים כל אלמנט מושך אליו תשומת לב. למעשה כל פרט ופרט משפיעים במידה רבה גם על אפשרויות השימוש בחללים השונים וגם על המראה של הדירה. בהתאם, העיצוב חייב להיות מדויק מאוד. זהו אתגר לא פשוט, כשמצד אחד יש לקחת בחשבון את הצרכים ומצד שני את העיצוב שיהיה פרקטי וייחודי.  

ניסיון של שנים רבות בביצוע שיפוץ דירות 50 מ"ר ותפישת עולם ויזואלית חדה מבטיחים מינונים נכונים של צבעים וחומרים, פיזור חכם של המרכיבים השונים והפרדה מדויקת של החלל למבחר השימושים הרצוי. במרבית המקרים ההעדפה היא לבסס את ההפרדה על טקסטיל, תאורה, חיפויי רצפה, מרקמים וצבעים במקום על מחיצות פיזיות נוקשות.

שיפוץ דירה 50 מ"ר - דגשים חשובים

אור טבעי וחיבור לסביבה: לא משנה היכן ממוקמת הדירה, ככל שיהיה בה פתחים (חלונות), היא תיראה גדולה יותר, ייכנס אליה יותר אור טבעי ומחמיא והחיבור לסביבה יוסיף עניין. כך למשל פינת ישיבה ליד חלון שקוף גדול שמתצפת אל גינה או אל נוף אורבני משדרגת באופן דרמטי את הנכס.

מטבח בהיר: בדרך כלל מטבחים לבנים או בגוונים ניטרליים ובהירים, הם המועדפים , במבנה של האות ר'. הסיבות לכך רבות :רובכם מעדיפים מטבח בהיר שמשדר "ניקיון", שלא "יימאס" ושישתלב בקלות עם החלל השכן לו- הסלון.

מראות: מראה גדולה במיקום נכון מייצרת אשליה משכנעת מאוד ותורמת גם היא לתחושה שהדירה מרווחת.

חומרי גלם איכותיים: על-מנת שתוצאות השיפוץ יישמרו לשנים רבות, כדאי להקפיד על איכות החומרים – גם אלה הנראים לעין (ברזים, דלתות, חיפויי רצפה וקירות וכו') וגם אלה הסמויים מהעין (צינורות ועוד). דירה קטנה שיש בה בלאי משמעותי נראית מוזנחת, ואילו נכס מוקפד מספק עוד הוכחה לכך שדברים טובים באים באריזות קטנות.

להפקיד את הנכס ואת החלום בידיים מקצועיות

שיפוץ דירה 50 מ"ר יכול להיות סיוט ויכול להיות גם תהליך נעים בדרך להגשמת חלום. כשאתם מפקידים את הנכס שלכם, ואיתו את השאיפה לשדרג אותו ולהתאים אותו בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם, בידיים טובות ומקצועיות, התוצאה תהיה פרויקט שמתנהל ביעילות, מסתיים תוך זמן קצר בלי יותר מדי בלגן – ובעיקר דירה מתוקה, מקורית וכזו שכיף לחיות בה.

הפרויקטים של 72 גג - שיפוץ ועיצוב דירה תוך 2 יום
עיצוב פנים ושיפוץ שירותים תוך 72 שעות עד 21 יום
פרויקט שיפוץ דירה בנאות אפקה