שיפוץ דירה קומפלט

כבר כתבתי על שיפוץ בית ישן שאני לגמרי מבינה את כל מי שחוששים ממנו, אבל למה להפלות?! אני מבינה כל מי שחושש מכל שיפוץ בכלל, ובעיקר כאשר מדובר בשיפוץ מקיף. כל כך הרבה פעמים כבר נתקלתי בלקוחות שחשבו שרק יחליפו חרסינות באמבטיה ונקלעו, בלי לדעת איך, לשיפוץ דירה קומפלט, דבר שהינו בלי ספק לטובתם אבל גם בהחלט מפתיע ומחייב הרבה יותר.

כל שיפוץ הוא בעצם קצת כמו הכניסה למנהרה של עליסה בארץ הפלאות, אתם עלולים למצוא את עצמכם נופלים לתוך מנהרה שלא ידעתם שנמצאת שם, בלי לדעת לאיזה כיוון נכון לפנות וגם לא לאן תגיעו או מתי, ולאט לאט אתם עלולים לחוש שהארנב הלבן הקוצב את הזמן מתחיל לנקר בראשיכם, מלא חששות, פחדים ולחצים.

אם יש המלצה אחת טובה, כמו 'כל התורה כולה על רגל אחת', הרי היא זו: אל תיכנסו לזה על רגל אחת!

נכון, לא פעם יבוא קבלן השיפוצים ויגרום לזה להיראות נורא פשוט וקל – אם כבר מורידים חרסינה, בואו נשבור גם קיר. אם שברנו קיר, בואו נפריד את השירותים, וכן הלאה כמו בתאונת שרשרת ילך ויתבהר לכם שלשיפוץ דירה קומפלט אין באמת ראש וזנב, ושהוא עלול להימשך לנצח באמת בלי שתדעו איך, מתי והיכן הוא יסתיים. לעומת זאת, תכנון מראש, מפורט ומדוייק שיציג לכם את האפשרויות העומדות בפניכם בכניסה לשיפוץ כזה יהפוך את ההרפתקה (שעדיין תהיה הרפתקה ועדיין תלווה באבק) לברורה, בטוחה וממוסגרת.

שיפוץ דירה קומפלט מביא איתו בדרך כלל הרבה מאוד עניינים לא פתורים שדורשים טיפול במקום- לצד ענני האבק שעולים עם שבירת הקירות והקמת חדשים, גם הארכיון שצברתם בבוידעם מתגלה כמאובק מעט וצריך להחליט מה הולך ומה נשאר. הריהוט שאהבתם פתאום לא מתאים למידות החדר החדשות ואיכשהו אין כבר להשיג כאלה בחנויות, ועוד כהנה וכהנה שאלות ודילמות. אבל זוהי גם הזדמנות להתחדשות אמיתית.

עיצוב פנים ושיפוץ חדר אורחים תוך 72 שעות עד 21 יום

בהחלט נבון לשקול להמיר שיפוץ חדר או החלפת חרסינות בשליכט בשיפוץ דירה קומפלט, בדרך כלל, כשזה נעשה נכון, הרווח יהיה כולו שלכם- אם כבר מלכלכים ומפקיעים את הבית מרשותכם, אז למה להשאיר קצוות לא סגורים כשאפשר כבר לטפל בהכל מהשורש? אבל דעו לאן אתם נכנסים, הקיפו את עצמכם באנשי מקצוע מהימנים ובתכניות שאתם מבינים את משמעויותיהן, וכמובן את עלויותיהן, ואז, או-אז תוכלו באמת להניח לעצמכם ליפול בנפילה חופשית אל תוך המנהרה שתוביל אתכם בדיוק לאן שצריך להגיע, גם אם לא ידעתם מראש שבדיוק לשם כיוונתם…