שיפוץ דירה בנס ציונה

נס ציונה היא אחד הישובים הוותיקים בישראל. כבר ב-1883 התיישבו במקום שנקרא ואדי אל חנין (עמק השושנים בערבית) עולים שהגיעו לארץ במסגרת העלייה ה-II, ולאחר קום המדינה נשלחו אל הישוב שבין ראשון לציון לרחובות עולים חדשים רבים. 

כיום כבר גרים במקום יותר מ-50,000 בני אדם, ואחד המאפיינים הבולטים של העיר הוא תנופת ההתחדשות לצד השמירה על האופי הכפרי והשקט. שיפוץ דירה בנס ציונה הוא פרויקט מומלץ במיוחד למי שמתגורר בנכס ישן ורוצה לשדרג אותו.

התועלת הכלכלית של שיפוץ דירות בנס ציונה

נס ציונה מספקת לתושבים בה איכות חיים גבוהה מאוד: יש בה שלל ריאות ירוקות כולל גבעת האירוסים שמצפון לנס ציונה, הגן הלאומי גבעות הכורכר ועוד עשרות גינות ופארקים בתוך העיר; רמת זיהום האוויר בה נמוכה מאוד; ניתן למצוא בה שלל מוסדות בילוי ותרבות וגם מועדוני ספורט מובילים בתחומם; היא קרובה לתל אביב – בסך הכל כ-25-30 דקות נסיעה; בעיר שוכן גם פארק המדע קריית וייצמן; ובסך הכל מדובר בישוב איכותי להפליא.

בהתאם ערך הנדל”ן בעיר נמצא במגמת עלייה מתמדת. באופן טבעי הערך של דירות חדשות גבוה יותר משל אלה הישנות, כך ששיפוץ יסודי ומקצועי מקפיץ את ערך הנכס במידה ניכרת – הרבה יותר מעלות הפרויקט עצמו, ובפרט אם הוא מתבצע כך שלא תהיה חריגה ממסגרת התקציב.

רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה

איך לא לחרוג ממסגרת התקציב שנקבע מראש?

החשש מפני עלויות גבוהות מהמתוכנן הוא אחד החסמים העיקריים בפני התחלת שיפוצים. זהו כמובן חשש טבעי, אבל כשמפקידים את הפרויקט בידיים מקצועיות ומנוסות, הסיכון אפסי. 

הבסיס למזעור הסיכון הוא תכנון מוקפד. כשהתכנון מדויק, ולוקח בחשבון מראש את כל התרחישים האפשריים ואת כל הפעולות הנדרשות, יש הרבה פחות מקום להפתעות לא נעימות. בנוסף, ניסיון רחב היקף של מעצבת פנים שהיא גם מומחית לשיפוצים מבטיח חישובים מדויקים גם של היקף העבודה ובהתאם עלותה וגם של עלויות החומרים הנדרשים במסגרת שיפוץ דירה בנס ציונה – וכל המידע הנ”ל נמסר לבעלי הנכס באופן מסודר עוד לפני התחלת העבודות, כך שההשקעה הצפויה בשיפוץ ברורה וידועה.

חשוב להדגיש: גם עם אנשי המקצוע המנוסים ביותר, כשהתכנון מדויק והביצוע מוקפד ייתכנו בלת”מים. בהתאם ההמלצה היא תמיד להשאיר רזרבה של כ-10% מהתקציב המתוכנן כדי לא להיתקע באמצע העבודות. מקסימום תגלו שלא ניצלתם את הרזרבה, ותשתמשו בה למטרות אחרות (למשל חופשה מפנקת אחרי השיפוץ…)

רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה
שיפוץ דירה כפר שמריהו 16

מה כולל שיפוץ בית בנס ציונה?

שיפוץ דירה בנס ציונה קודם כל מספק מענה לתשתיות שהתיישנו – ובהקשר זה כדאי לזכור שבישוב הוותיק ישנם לא מעט בתים ישנם שהוקמו לפני עשרות שנים, כך שהתשתיות שלהם לא מותאמות לצרכים העכשוויים ובוודאי שלא מנצלות את האופציות המתקדמות הקיימות כיום.

בנוסף ניתן לשנות את החלוקה הפנימית של החלל בדירה. אופציה זו רלוונטית אם למשל יש ילדים שעזבו את הקן ורוצים לנצל את השטח בצורה טובה יותר, או כשרוצים לשבור מחיצות מיותרות (בין מטבח לסלון, בין חדר למרפסת ועוד).

המרכיב השלישי בשיפוץ דירות בנס ציונה הוא האסתטי. חיפויים חדשים לרצפות ולקירות, גופי תאורה מרהיבים וכן תאורה שקועה להבלטת מוקדי עניין במרחבים השונים, חידוש ארונות אם יש בכך צורך וגם רהיטים חדשים אם אלה הקיימים כבר לא מספקים את הנחת המצופה – כל אלה מחוללים פלאים והופכים את החיים בדירה לנעימים ומהנים הרבה יותר.

אולי יעניין אותך : 

שיפוץ ועיצוב דירה בחולון - חדר אמבטיה