שיפוץ דירה באשדוד

ההתפתחות המהירה של אשדוד ב-25 השנים האחרונות משפיעה באופן טבעי גם על שוק הנדל”ן בה. ב-1995 עדיין חיו בעיר החוף היפה רק כ-125,000 בני אדם, ואילו כיום גרים בה קרוב לרבע מיליון איש ואישה. כאחד הישובים שבהם בוצע תכנון מוקדם יסודי לקראת ההקמה (בשנת 1956), מצליחה אשדוד לגדול באופן יעיל מאוד, ועוד כדאי לדעת שיש בה כמות גדולה של בניינים בני 8 קומות ומעלה. גם התחדשות עירונית היא חלק מתנופת הנדל”ן בעיר שקלטה עולים רבים משלל מדינות – ועוד מאפיין מובהק הוא שיפוץ דירות ישנות.

למגמה זו יש שתי סיבות: ראשית, חלק בלתי מבוטל מהמבנים בעיר הוקמו במאה הקודמת, ורבים מהם “חוגגים” 50 או מתקרבים לגיל זה. הסיבה השנייה היא עליית ערך הנכסים באשדוד, כך שמשתלם יותר לשדרג אותם. על-מנת להפיק מקסימום תועלת משיפוץ דירות באשדוד כדאי להקפיד על הדגשים הבאים:

תכנון מדויק – להבטחת מקסימום תועלת ומינימום זמן ועלות

הבסיס של כל שיפוץ דירה באשדוד חייב להיות תכנון מדויק. בלי תכניות שהוכנו על-ידי מומחים בתחום, על בסיס ניסיון ספציפי בשיפוצים, הפרויקט עלול להימשך הרבה יותר זמן מכפי שצריך, העלות שלו עלולה לתפוח שלא לצורך ובנוסף אין ודאות שהתועלת תהיה מקסימלית.

תכנון שיפוץ מקצועי מתייחס גם להיבטים הפרקטיים ובראשם התשתיות בדירה וגם להיבטים האסתטיים. במישור הפרקטי תתבצע בדיקה יסודית של מצב הצנרת ומאפייני מערכת החשמל, ועד כמה הם יכולים לעמוד בעומסים הקיימים. בנוסף נבחנת מידת ההתאמה של החלוקה הפנימית של הנכס לצרכים העכשוויים של בעליו, כשבמידת הצורך ניתן לבצע שינויים יחסית בקלות בזכות שיטות עבודה יעילות וחומרים מתקדמים.

במישור האסתטי שיפוץ דירות באשדוד הוא הזדמנות מצוינת לרענן את המראה שלהן, לנצל את שפע האפשרויות שיש כיום בכל מרכיב (תאורה, ריהוט, שטיחים, צבע לקירות ועוד ועוד) והכי חשוב – לוודא שהחלל מביא לידי ביטוי מוצלח את האישיות של מי שגרים בו.

התנהלות בתוך מסגרת התקציב הנתונה

הפקדת פרויקט שיפוץ דירה באשדוד בידיים מקצועיות מבטיחה תוצאות מעולות גם מבחינת היכולת להישאר בתוך מסגרת התקציב הנתונה. למעשה אפשר לחולל פלאים גם עם סכומי כסף צנועים, בתנאי שיש חזון מדויק, מה גם שמעצבת פנים שהיא גם מומחית לשיפוצים מכירה את כל המקומות באשדוד ובאזור שבהם ניתן לרכוש את כל הפריטים הנחוצים במחירים אטרקטיביים – גם החומרים השחורים (אלה שלא רואים, למשל צנרת) וגם החומרים הלבנים (חיפויי הרצפה והקירות, נגרות, דלתות ,אלומיניום ועוד).

שיפוץ דירות קטנות באשדוד

חלק גדול מהדירות שעוברות שיפוץ באשדוד מתאפיינות בשטח קטן יחסית – הסטנדרט של הבנייה בשנות ה-60 וה-70, ואפילו שנות השמונים של המאה הקודמת. במקרים אלה חשוב במיוחד הניסיון של אשת המקצוע שאחראית על הפרויקט, והדגש העיקרי הוא על ניצול אופטימלי של כל מטר רבוע בלי ליצור בדירה תחושת עומס וצפיפות יתרה.

הדרך הנכונה להבטיח זאת היא חלוקה מדויקת לחללי משנה ורצוי גם כזו שתהיה גמישה מאוד, עם מינימום קירות (אלא בעזרת גוונים, מרקמים אחרים, חיפוי רצפה שונה וכו’). גופי תאורה סמויים תורמים גם הם לניצול השטח וליצירת האווירה הנכונה, ועוד המלצה חשובה היא להכניס אל הדירה מקסימום אור טבעי. פתרונות אחסון חכמים מונעים בלגן שמייצר צפיפות יתר מיותרת, והפעולה החשובה ביותר היא לקנות אופי ייחודי לנכס כך שהממדים הצנועים כלל לא יורגשו. 

לצפייה בפרויקטים שבוצעו על ידי אביב קופלר לחצו

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים