ריהוט גן משלים לשיפוץ בית פרטי

ריהוט גן משלים לשיפוץ בית פרטי

שיפוץ של בית פרטי יוכל להשיג במקביל כמה וכמה מטרות חשובות. בעזרת אביב קופלר מ-72 גג, אשר מתמחה בשיפוץ מתוכנן היטב אך גם מהיר מאוד ומוקפד לבתים פרטיים ודירות מיוחדות, נשתף אתכם בתובנות על שיפוץ בית פרטי וכיצד להשתמש בריהוט גן משלים, כדי למקסם את התועלות שלאחר השיפוץ.

כיצד למקסם את שיפוץ הבית הפרטי, מכל הכיוונים

ההחלטה על שיפוץ של בית פרטי יכולה לנבוע מכל מיני מוטיבציות. בדרך כלל מעורב בעניין גם הרצון לשיפור העיצוב והתאמתו לעידן הנוכחי, אך זה בהחלט לא הכל. בשיפוץ הבית הפרטי ניתן להתאים אותו טוב יותר לנסיבות חיים משתנות, למשל התבגרות של ילדים קטנים או לידה צפויה. אם קונים בית פרטי, התאמתו לצרכים עשויה לחייב שיפוץ מאוד מקיף לעומת שיפוץ שנועד לעדכן אגף מסוים בבית שבו מתגוררים, התאמה נקודתית (למשל הוספת פינת עבודה, יצירת יחידת דיור להשכרה או לילד בוגר).

על מנת למקסם את שיפוץ הבית הפרטי, מכל הכיוונים, כדאי להקדיש זמן ומחשבה על הדברים הבאים:

  1. הגדרת מטרות – לפני שיפוץ הבית הפרטי הגדירו את המטרות שעומדות מול העיניים. כדאי לשבת ביחד, בני המשפחה, ולעשות סיעור מוחות. גם אם נעזרים לאחר מכן במעצבת פנים מוכשרת, הגדרת המטרות נותנת כיוון ועושה סדר לכל הצדדים המעורבים.
  2. תקציב – החליטו על תקציב משום שבלעדיו, קל מאוד לאבד את המושכות. שיפוץ בית פרטי בצורה ראויה יכול להתבצע בטווח עלויות מאוד רחב. באותה עת, כדאי גם להגדיר מטרות. אם התקציב לא יספיק לכל מה ששואפים, עיקר התקציב יופנה למטרות היותר חשובות או לאזורי הבית שבהם רוצים לראות שינוי ניכר ומשמעותי. כמו כן, בעזרת חשיבה מקורית, ניתן להשיג יותר, בפחות.
  3. תכנון – את תכנון השיפוץ ניתן להתחיל באופן עצמאי אך בשלב מסוים יש לערב בעל מקצוע על מנת שאפשר יהיה במהלך השיפוץ באמת להפיק תועלת. על פי התוכניות עובדים אנשי המקצוע והשרטוטים צריכים לכלול מידות, סימונים לשינויים בקירות, סידור חלל הפנים וכדומה.

כך תצרו אווירה רגועה, בעזרת ריהוט הגן

בתוכנית השיפוץ, השאירו מקום לחשיבה אודות ריהוט ואביזרים משלימים. כעת נתמקד בדרך של ריהוט הגן להשרות אווירה רגועה ושליווה בבית שלכם. אם הגינה של הבית הפרטי גדולה, אפשר להקצות לפחות חלק ממנה לטובת פינת זולה. מדובר בפינה שמצוידת ברהיטים שמזמינים ישיבה מפנקת, נמוכה. רהיטי גן כאלה יהיו בעיצוב נמוך, שמזמין למעין ישיבה – שכיבה. שולחן נמוך, כריות תואמות ומוזיקה ברקע, מאפשרים לכם ליצור אווירה של אי טרופי או חושות של סיני, בלי שצריך לצאת מהבית. עץ עתיר צל, גזיבו, פרגולה או שמשייה גדולה לגינה ישלימו את הקונספט ויצרו את הצל הנחוץ להתרגעות אמיתית.

מרגישים יוקרה בגינה

חובבי העיצוב היוקרתי ישמחו לגלות כי ריהוט גן משלים מגיע גם בתצורות מאוד מאוד יוקרתיות. ישנה אפשרות להתאמה בין ריהוט הפנים לבין ריהוט החוץ, כאשר הגינה מהווה המשך של הבית. זו אפשרות שקיימת בשיפוץ של בית מודרני, כאשר בעזרת ריצוף, דק או פתרונות אחרים הופכים את הגינה או את חלקה להמשך של הבית, לרוב סלון או חדר אורחים. הריהוט היוקרתי עמיד, כמובן לתנאי חוץ אך הוא מתאים לאירוח ואפילו לאירוע. לדוגמא, ארוחה משפחתית שמשלבת בין הפנים לחוץ בבית המשופץ תהפוך מחידוש גמור למסורת מלהיבה ומיוחדת.