על שימוש בצבע לחידוש רהיטים

שימוש בצבע לחידוש רהיטים צריך להיעשות באופן מושכל ומדויק. בשל ההיצע הרב של סוגי הצבעים, אופני צביעה, צבעים וגוונים, חשוב לבצע בחירה מקצועית, בעיקר כדי לא לגרום נזק לרהיטים וגם כדי לא לגרום לעצמכם ולזולתכם עגמת נפש בשל צביעה לקויה או שגויה.

בצביעת רהיטים הנמצאים מחוץ לבית חשוב לקחת בחשבון את הצורך לבחור בצבע עמיד למים ולשמש, לשם כך לא רק מומלץ אלא חיוני להתייעץ עם צבעי המומחה לצביעה בכלל ולצביעת רהיטים עשויים עץ בפרט.

תמונת כתבה- טפט או צבע לקיר

צביעה יסודית של הרהיטים תאפשר להאריך את משך חייהם. צביעה נכונה תמנע קילוף הצבע והיסדקותו ותשמור על מראה מלוטש ואחיד של הרהיטים.

צבע מפחית

צבע לעץ מוצע, בין השאר, בפחים או בפחיות, והוא מתאים בעיקר לצביעת רהיטים גדולים כגון מטבחים, ארונות בגדים, ארונות אמבטיה ורהיטים שלא ניתן להוציאם מחוץ לבית לצורך צביעתם. בכל מקרה, לפני שקונים צבע חשוב לא רק לברר אלא לוודא באופן שלא יותיר מקום לספק, כי הצבע שאתם רוכשים מתאים לצביעת רהיטי גן עשויים עץ, במידה שזו התכנית שלכם. ספריי צבע, לעומת זאת, מתאים לצביעת פריטים קטנים, לתיקוני צבע.

טיפים לצביעת רהיטים

  1. סבלנות היא מצרך נדרש בכלל ובצביעת רהיטים בפרט, אותה תידרשו להביא מהבית. מהחנות תידרשו להביא מברשת בגודל מתאים ו/או רולר.
  2. רצוי לעבור פעמיים על אותו מקום וליצור שתי שכבות, כדי שלא ייווצרו גושים על הרהיט.

 

עוד נושאים שאולי יעניינו אותך:

שיפוץ דירות קטנות