עלות שיפוץ בית פרטי ישן

כל מה שצריך לדעת על שיפוץ בית ישן

ישראלים רבים חולמים על בית פרטי, רצוי כמובן עם גינה מטופחת. לא מעט מאיתנו גם מצליחים להפוך את החלום למציאות – אבל כדי שהמציאות תהיה באמת זהה לחלום, ואפילו משמחת יותר, לעתים נדרש שיפוץ בית קומפלט. 

בפרט כדאי לשפץ בתים פרטיים ישנים, כאלה שמצד אחד יש להם אישיות מובהקת אבל מצד שני הם לא מתאימים לסטנדרטים העכשוויים שאנחנו מצפים להם.

שיפוץ בית ישן: עלויות

המחסום העיקרי בפני שיפוצים של בתים פרטיים ישנים ובעצם, בכל מצב שבו נדרש שדרוג של התשתיות ושל האסתטיקה, הוא מחיר השיפוץ. עלות שיפוץ והרחבת בית ישן עשויה להיות גבוהה ולכן, רבים נרתעים מביצועה.

החשש מפני הוצאה גבוהה הוא מובן וטבעי ולכן יש להיעזר באנשי מקצוע כדי לעבוד עם תקציב ולא להסתבך.

בעמוד זה תמצאו פירוט של מרכיבי שיפוץ בתים פרטיים ישנים והעלות המוערכת שלהם, וגם טיפים שיעזרו לכם להפחית את המחיר בלי לפגוע בנוחות שלכם מהשינוי לטובה של כל מרכיבי הבית שלכם.

שיפוץ בית פרטי ישן
עלות שיפוץ בית פרטי

שיפוץ פנים של בתים פרטיים ישנים

המרכיב העיקרי של שיפוץ בית פרטי ישן הוא שיפוץ הפנים. באופן טבעי מדובר במרכיבים שנכללים גם במסגרת שיפוץ דירה בבניין מגורים שהתיישנה כמו החלפת מערכת האינסטלציה, ריצוף מחדש בחללים השונים, שדרוג מערכת החשמל כך שתתאים לצרכים העדכניים של המאה ה-21 ותכלול את הפתרונות המתקדמים הקיימים כיום, החלפת חלונות (תחום שיש בו כיום מוצרים איכותיים מאוד גם אסתטית וגם פרקטית), דלתות חוץ ופנים ובחלק מהמקרים גם הריסת קירות ובניית קירות.

עלות שיפוץ בית פרטי ישן – כשמדובר על שיפוץ כולל – החל מ-350,000 ש"ח.

על המחיר הזה יש להוסיף את העלות של הכלים הסניטריים, נגרות המטבח, הריצופים, הפרקט אם תרצו כזה, הדלתות, האלומיניום וכו' – כל המרכיבים שנקראים "חומר לבן".

שיפוץ חוץ של בית פרטי ישן

המרכיב השני של שיפוץ בית פרטי ישן הוא שיפוץ החוץ. מרכיב זה מייקר מעט באופן טבעי את עלות השדרוג בהשוואה למשל לפרויקט שיפוץ דירה במרכז שאין לה גינה –התוספת יכולה להיות שווה לסכום פנים הבית: למשל, במידה ויש גינה גדולה, פיתוח שבילים, גדרות, שער חניה ושליכט חיצוני לכל הבית. באותה מידה אם השיפוץ החיצוני קטן יותר זה יכול להתחיל מכמה עשרות אלפי ₪.

שיפוץ דירה מושב עזר

איך להוזיל את עלות השיפוץ?

בין אם על הפרק שיפוץ דירה ובין אם המטרה היא שיפוץ בית פרטי ישן הדרך הטובה ביותר להוזיל את עלות הפרויקט היא להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים מקצועיים, רצוי בעלי ניסיון בשיפוצים. 

בפרט כדאי לפנות למעצבים שאמונים על שיפוץ מהסוג הספציפי שאתם זקוקים לו, כך שבמקרה של שיפוץ בתים פרטיים רצוי כמובן למצוא אנשי מקצוע שכבר הובילו שיפוצים דומים ומכירים את כל הדגשים הספציפיים שלהם.

מעצבים מנוסים עוזרים לכם לחסוך ב-3 דרכים: ראשית, יתבצעו רק הקניות ההכרחיות באמת של כל החומרים הלבנים ושאר החומרים הדרושים לשיפוץ.

שנית, הקניות ייערכו בחנויות שמציעות מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים ובזכות ההיכרות הטובה של המעצבים עם התחום תוכלו לקבל תמורה מלאה באמת לכספכם, והמרכיב השלישי והחשוב ביותר בחיסכון הוא שהשיפוץ יתנהל באופן היעיל ביותר וללא טעויות שעלולות לעלות ביוקר.

שיפוץ בית ישן עושים עם 72 גג

72גג הוא בבעלות אביב קופלר וזהו עסק שקם מתוך תשוקה טהורה למקצוע וחזון לשנות את החוויה משיפוץ לאחר שהיא בעצמה עברה חווית שיפוץ קשה. כתוצאה מכך, היא הקימה עסק משגשג, שמבטיח לכל לקוחותינו שיפוץ דירה מקצועי ואיכותי יחד עם עיצוב פנים בזמני שיא  – עד 21 ימי עבודה, בהתחייבות.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו למספר: 054-4600442 ונשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם חווית שיפוץ נעימה ותוצאות מרהיבות. 

עד 21 ימי עבודה בהתחייבות