שיפוץ דירה הכל כלול - מזה כולל? ואיך מבטיחים מינימום בלגן?

כולנו אוהבים לראות את התוצאות של שיפוץ דירות, אף אחד לא אוהב את הבלגן ואת הפגיעה בשגרת החיים עד להשלמת הפרויקט. כשנבחרת האופציה של שיפוץ מקיף במיוחד, מתעצמות הציפיות אבל גם החששות מתגברים ולעתים מהווים מכשול בפני יציאה לדרך. כדאי לדעת ששיפוץ הכל כלול לא חייב לכלול גם בלגן, וגם אין צורך בפרק זמן ארוך מאוד כדי להשלים אותו – למעשה תוכלו ליהנות מכל היתרונות של בית כמו חדש תוך 21 ימי עבודה בלבד!

מה כלול בשיפוצי הכל כלול?

המונח “שיפוץ דירה הכל כלול” מתייחס לפרויקט שבמסגרתו נדרשת שבירת קירות בבית, בניית קירות חדשים, החלפה של מערכת האינסטלציה, חיפוי חדש לקירות המטבח וחדרי הרחצה, החלפת רצפות וחלונות, לעתים גם מטבח חדש ייכלל בפרויקט וכמובן שגם עבודות איטום וצבע, אלומיניום ונגרות, שדרוג נושא התאורה ופעולות נוספות במידת הצורך – כל מה שהכרחי כדי שהפער בין החלום שלכם לבין המציאות יצטמצם ככל האפשר ואף ייעלם כליל. 

כאמור גם שיפוץ דירה מקיף במיוחד ניתן להשלים בזמן קצר וליתר דיוק ב-21 ימי עבודה, כשכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור נכון בידי מי אתם מפקידים את המלאכה.

איך מושגת יעילות מרבית בדרך לקיצור משך השיפוץ?

אביב קופלר, בעלת “72 גג”, היא גם מומחית לשיפוצים וגם מעצבת פנים מוכשרת. השילוב בין היכולת לתכנן את הדירה המושלמת בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח לבין ההבנה כיצד כדאי להוציא לפועל את התוכניות מבטיח שכל שיפוץ דירה יניב מקסימום תועלת – במינימום זמן.

שם החברה של קופלר, “72 גג”, נולד מההתחייבות שלקחה על עצמה להשלים שיפוצים פשוטים ב-3 ימי עבודה – כשעובדים נכון, מסתבר שאין צורך ביותר מכך. גם שיפוץ דירה הכל כלול מושלם על-ידי אביב קופלר ואנשי המקצוע שאיתם היא עובדת בתוך פחות מחודש, כך שהשגרה שלכם כמעט ולא מופרת ומצד שני אתם מרוויחים בית לתפארת.

ה”סוד” של קופלר, בנוסף לשילוב היכולות הייחודי ולניסיון המגוון מאוד בתחום, הוא תכנון והפקה. כל דקה שמושקעת בתכנון חוסכת שעות רבות במהלך השיפוצים, ומבטיחה נחת לא “רק” מהתוצאה אלא גם מהדרך אליה. בפרט ישנה הקפדה על יצירת סדר פעולות יעיל במיוחד ועל סנכרון אופטימלי בין כל אנשי המקצוע שלוקחים חלק בשדרוג הנכס שלכם.

מרכיב נוסף בצמצום פרק הזמן שבו ישנו בלגן בדירה שלכם הוא קביעת מועד תחילת העבודות – לא לפני שכל החומרים הנדרשים וכל המרכיבים שיותקנו בדירה מוכנים כך שלא ייווצר עיכוב מיותר עקב למשל המתנה לנגרות מטבח כשהדירה כבר מוכנה להתקנתו.

שיפוץ דירה הכל כלול = חיסכון כספי

צמצום פרק הזמן הנדרש להשלמת שיפוץ דירה – כאמור גם כשמדובר בשיפוץ מקיף ובדירה רחבת ידיים במיוחד, וכשהפרויקט כולל הגשמת חלומות רבים של בני הבית – תורם כמובן רבות לשביעות הרצון מהתהליך. 

רווח נוסף הוא החיסכון הכספי: כל החומרים הנדרשים לטובת השיפוץ, לבנים ושחורים גם יחד (חומרים “לבנים” הם גופי התאורה, הארנונות, הדלתות ושאר הפריטים שהם חלק מעיצוב הפנים החדש, ואילו ה”שחורים” הם צנרות, נישות גבס, חומרי הגלם לבניית קירות ועוד חומרים שקשורים לתשתיות), נרכשים בחנויות שמתאפיינות גם באיכות גבוהה, וגם במחירים נמוכים. 

כמו כן נקנות רק הכמויות הבאמת חיוניות – פרי הניסיון של קופלר והידיעה הוודאית מה הכרחי ומה לא – כך שבסופו של דבר תגלו ששיפוץ הכל כלול יכול לכלול גם מחיר אטרקטיבי.

אולי יעניין אותך לקרוא על :