כמה עולה לשפץ דירה? שאלת מיליון הדולר

קשה, קשה מאוד, להתעלם משורות תחתונות בעולמנו. והשאלה כמה עולה לשפץ דירה חוזרת ועולה לעתים כל כך קרובות, בדיוק מכיוון שהשורה התחתונה יכולה להיות זו שתכתיב את כל העניין כולו.
אז הנה עוד ניסיון שלי לשבור מיתוס בן זמננו, שזמנו עבר- כמה עולה לשפץ דירה? כמה שאפשר.

מהם שלושת הפרמטרים המכריעים לשיפוץ דירה?

כשניגשים לשיפוץ דירה ישנם שלושה פרמטרים מכריעים – זמן, איכות ומחיר. כמו בעוד מקרים, ובתחומים שונים, גם כאן, כל העולם כולו נדמה כמה שנשען על אותו שילוש קדוש.
השאלה כמה עולה לשפץ דירה, או לצורך העניין כמה אתם יכולים להשקיע בשיפוץ דירה, מכתיבה גם את קבועי הזמן והאיכות, משום ששלושת הגורמים הללו הולכים יד ביד בכל מקום בו התפיסה הרווחת היא גם זו המונהגת. כשפרמטר אחד ידוע, השניים האחרים הם הנגזרות שלו…

אבל הרי לכם בשורה – אפשר גם אחרת
בעוד שהתקציב הינו פרמטר שקשור ביכולותיו של כל לקוח ולקוח, ואף משתנה בין אחד לאחר – הוא גם זה שמהווה עוגן קבוע לעבודת השיפוץ כולה. טעות גדולה מאוד תהיה לחרוג מן התקציב האפשרי ללקוח בשיפוץ דירה.
אם כן, מה נשאר לנו? האם עלינו להשלים עם כך שתקציב מוגבל מחייב שיפוץ באיכות בינונית? האם עלינו להסכים עם כך שנקבל שירות טוב פחות ומשך השיפוץ יתארך? (והרי ידוע שזמן = כסף… )לא ולא!

שיפוץ עם חשיבה מחוץ לקופסא

התלות הקיימת בין שלושת פרמטרים אלו מתבטלת כאשר חושבים על הדברים "מחוץ לקופסא".
72 גג הוא פרויקט קונספטואלי שכל כולו חשיבה מחוץ לקופסא. החשיבה העומדת מאחורי 72 גג בעצם שמה במרכז את הפרמטר החשוב מכולם- הלקוח.
לשאלה כמה עולה לשפץ דירה, נענים ב72 גג בתשובה אחידה- כמה שחשבתם ואתם יכולים להשקיע ואנו נתאים את היקף השיפוץ בהתאם לתקציב ובסדר העדיפויות של הלקוח

סדר ארגון, והגדרת מטרות

חשיבה מאורגנת ומסודרת המציעה הפקה של שיפוץ דירה בתקציב מוגדר מראש, גוזרת את יתר הפרמטרים מן הגורם התקציבי המחייב, ובונה סביבו מפרט עיצוב מדוקדק, מערך עבודה מאורגן ומסודר ובסופו של דבר – מארגנת לכם שיפוץ בית במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם, מבלי להתפשר על איכות ומבלי להתפשר על לוח זמנים.

הבחירה במעצב פנים שיפיק וישפץ עבורכם את הדירה משלב התכנון, דרך שלב הביצוע ועד לגמר מלא, מכילה בתוכה כל יתרון שתבקשו לעצמכם: זה שאפשר לקנות בכסף וזה שאין לו מחיר- שקט נפשי, חסכון משמעותי ותוצאה איכותית. כמו שכבר כתבתי במאמר 'שיפוץ הבית עלויות והתייעלויות' – זה רק נשמע יקר…