שיפוץ דירה בהרצליה
3 חדרים
75 מ"ר

בבניין בן 4 דיירים,עטוף בירוק,שופצה הדירה חלקית,לזוג בשנות השבעים לחייהם.

חדר הרחצה ושירותי האורחים הוחלפו.

הסלון והמטבח רוצפו מחדש.

המטבח הקטן הורחב לכיוון מרפסת השירות וחזיתות הארונות נשלחו לצבע.

משחק הצבעים של אפור כחלחל ואפור כהה בקירות, "שטיחון ארמני" לרצפת המטבח,הקנו אוירה רגועה

ונוחה לזוג בגיל הזהב.

ב-14 ימי עבודה בלבד , נולדה "סוויטת מלון" חמימה ונוחה לתפעול.

 

צילום – Galit deutsch

שיפוץ דירה בהרצליה

באופן עקרוני ישנן כמה סיבות לבצע שיפוץ דירה בהרצליה: כשהתשתיות בבית כבר לא עומדות בעומסים העכשוויים (כדאי לזכור שהרצליה היא עיר ותיקה ויש בה בניינים בני עשרות שנים); עיצוב מיושן שלא מחמיא למרחבים השונים בדירה; כשהצרכים של בני הבית משתנים באופן משמעותי (למשל אחרי שהילדים גדלים ועוזבים את הדירה); וכשצצה בעיה שמחייבת טיפול וישנו רצון לנצל את ההזדמנות לטובת שדרוג נרחב יותר.

הבסיס לשיפוץ מוצלח הוא תכנון מדויק, והבסיס לתכנון מדויק הוא קשב מלא לרצונות ולצרכים של בני האדם שחיים באותה דירה. כדאי לדעת שלא בכל מקרה בני הבית יודעים לנסח כיצד נראית בעיניהם הדירה האידיאלית עבורם, ועל כן נדרש ניסיון רב – גם בעיצוב פנים, גם בשיפוצים וגם בעבודה עם בני אדם ובפרט בעזרה בתמלול החלומות.

הדגש החשוב השני הוא זמן. שיפוצים שמתארכים יתר על המידה מסבים עוגמת נפש של ממש, ואפילו אם התוצאה הסופית מוצלחת התהליך כולו נצרב בזיכרון כבעייתי. גם מבחינה זו, תכנון מדויק הוא קריטי – כשבונים את שלבי העבודה של הפרויקט באופן מושכל, לא מתבזבז זמן יקר, וכשיש ליווי צמוד מובטח לכם שאף איש מקצוע לא ייעלם פתאום בדיוק כשצריך לצבוע את הקירות, שלא תתבצענה טעויות שמחייבות השקעת זמן רבה על-מנת לתקן אותן ושהסנכרון בין כל אנשי המקצוע והפעולות ההכרחיות יהיה הטוב ביותר האפשרי.

במסגרת שיפוץ דירות בהרצליה מוקדשת תשומת לב גם לחיבור של הדירה עם הסביבה. הרצליה היא מצד אחד עיר מודרנית להפליא, ומצד שני ישנם גם לא מעט שטחים ירוקים ובפרט נטועים ברחבי העיר עצים רבים – נוף ירוק הוא תמיד שובה לב, ועל כן התכנון לוקח בחשבון גם את הנעשה מחוץ לכתלי הדירה. חלק מהחיבור אל הסביבה ישנה בדרך כלל העדפה לחלונות שקופים ובעלי מפתח גדול. חלונות אלה מכניסים לדירה שפע אור טבעי ומייצרים מרחבים פנימיים שנראים גדולים יותר מכפי שהם, ובנוסף הם עצמם נהנים מאסתטיקה מרשימה.

מרכיב כבד משקל נוסף בכל שיפוץ דירה הוא הפן הפרקטי. הפונקציונליות של כל מרחב היא כמובן בהתאם לצרכי בני הבית, וכדי להבטיח מקסימום פרקטיות נבחרים בקפידה כל הפריטים לבית – ארונות בחללים השונים, שולחנות, שידות ועוד, במידת הצורך והאפשר מוקצה שטח לטובת מרפסת שירות, וגם החיבורים לתשתיות השונות מתוכננים כך שיבטיחו יעילות מרבית.

שיפוץ דירה בהרצליה יכול להיות פרויקט שמושלם תוך 21 ימי עבודה ולהניב שינוי דרמטי לטובה – כשמפקידים את המלאכה בידיים מקצועיות ומנוסות, תוך זמן קצר יהיה לכם בית כמו חדש ומותאם בדיוק למי שאתם.