קבלן שיפוצים מומלץ

כמה קל לנו להיתפס לסטיגמות, הא? אנחנו הישראלים, עם כל הלב החם שלנו והערבות ההדדית גם הכי קלים על ההדק אחד עם השני, ובקלות מסוגלים להוריד מטה את מי שלא מוצא חן בעינינו. תבקש מהשכן שלך קבלן שיפוצים מומלץ ותקבל קודם כל רשימת ה 'עשה ואל תעשה' של השכן, מכאן ועד להודעה חדשה… למה?! כי פעם הוא נכווה מקבלן שיפוצים ומאז, אל תשאל ואל תסתבך. אז למה לשאול את השכן? תשאלו אותי…

כמו כל בעל מקצוע גם קבלן שיפוצים מומלץ הוא כזה שראיתם עבודה שלו. קודם כל לדעת שהתוצאה הסופית משביעת רצון, שהעבודה נעשית באיכות גבוהה ואם ניתן לדעת מבחינת הוותק שלה- עדיף גם לדעת שהיא כזו שמחזיקה מעמד לאורך זמן. אחרי הכל- טוב מראה עיניים.. לצפייה בפרוייקטים שלנו לחצו

שיפוץ הבית או העסק הם עסק לא פשוט. העניין כרוך בתזוזה ואריזה, בסטייה ממסלול החיים ובהפרעה לשגרתם, ולכן כדאי לדעת שמי שאנו בוחרים בו לטפל במשימה זו, ידע לעשותה באופן הטוב ביותר.
קבלן שיפוצים מומלץ יהיה גם זה שידע לתת הערכות זמן נכונות, שידע לגייס את בעלי המקצוע הטובים ביותר, ולדרוש מהם את מה שאתם לא תדעו לדרוש בעצמכם – הן מבחינה מקצועית והן מבחינה תפעולית – שימוש בחומרים איכותיים, הקפדה על גימורים, עמידה בלוחות זמנים ועוד.

הכניסה לעבודת שיפוצים היא תמיד אינטנסיבית, לכן לפני סגירת העבודה, ואם לא הגעתם דרך מכרים, כדאי לברר עם כמה לקוחות קודמים, אלו ידעו להגיד לכם מהם יתרונותיו חסרונותיו של בעל המקצוע עימו אתם עומדים לסגור, ומדבריהם תוכלו להסיק האם באמת מדובר בקבלן שיפוצים מומלץ כל כך.

אך מה לעשות שכמו שבמסעדה מומלצת קשה להשיג שולחן בדיוק בשעות השיא, גם קבלן שיפוצים מומלץ לא זמין לכם בכל עת?

אם אתם בטוחים בבחירתכם, אל תתפשרו עליה ועל טיב העבודה שהיא מבטיחה לכם רק בשל קשיי תיאום, היו גם אתם גמישים ופשרנים, ונסו לתאם מועד לתחילת השיפוצים שיתאים לכם ולקבלן השיפוצים שלכם. אל תלחיצו אותו להתחיל בעבודה לפני שהוא באמת פנוי אליה, משון שאתם עלולים למצוא את עצמכם בסבך של איחורים והתנצלויות שייראו שונים מאוד מחוות הדעת שקיבלתם קודם לכן, במילים אחרות.. לא מומלץ!

רעיונות לעיצוב דירה קטנה למשפחה
שיפוץ ועיצוב פנים לדירה בחולון
שיפוץ דירה מחירים