שיפוץ דירה קטנה בתקציב מוגבל

עיצוב פנים לבית בסגנון מינימליסטי

במציאות הכלכלית השוררת בישראל נדרשים זוגות רבים ואף משפחות מבוססות יחסית, לחלק את משכורתם לכיוונים קבים מספור, ולכן חשוב גם לכלכל את צעדיהם הפיננסיים בקפדנות וזהירות. דבר זה נכון גם בעת רכישת דירה שלא פעם היא  קטנת מידות ביחס לצורך, וכך גם במהלך שיפוץ דירה קטנה. מאידך,

בעולם השיפוצים של ימינו השמיים הם הגבול, והאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות,

כך שאנשים משלמים מאות אלפי שקלים על שיפוץ ביתם וזאת בכדי להפיק ממנו את איכות החיים והנוחות המירביות שזה יכול לספק להם. ואולם, על פי ניסיוני בתחום ניתן בהחלט לבצע שיפוץ דירה קטנה בתקציב מוגבל בעזרת תכנון נכון, סקרי שוק ובחירת אנשי מקצוע רב תחומיים.

עיצוב פנים לחדר בסגנון מודרני
שיפוץ דירה בתל אביב – אביב קופלר

אנשי מקצוע רב תחומיים

בכל שיפוץ דירה, אחד מהגורמים המייקרים במיוחד את הפרויקט הוא העסקת אנשי מקצוע שונים כמו מעצב פנים וקבלן שיפוצים, אשר כל אחד מהם נוגס נתח נכבד מן העלויות, אבל חשוב לדעת שאפשר גם אחרת.
ישנם בעלי מקצוע רב תכליתיים, בעלי יכולות וידע במספר תחומים,

  • אשר העסקתם תתרום באופן ניכר לעריכת שיפוץ דירה קטנה בתקציב מוגבל. אולם החשוב מכל הוא בבחירת ניהול נכון וניתוב ההשקעה העיקרית של עלויות העיצוב והקבלן. לכן ב- 72 גג מוצע ללקוחות שירות רב תחומי וחסכוני.
    מאחר ואני אמונה הן על עיצוב הפנים והן על קבלנות השיפוצים והפקת הקונצרט הגדול של תיאום בעלי המקצוע ושלבי העבודה,
  • באף עבודה שלי אין מצב של כפילות הנוצרת מהעסקה נפרדת. כמו כן, כל בעלי המקצוע שעובדים עבורי מגיעים כצוותים קבועים, וזהו גורם נוסף החוסך בכסף, משאבים וזמן, ומאפשר לבצע גם בדירה קטנה וגם בתקציב מוגבל יחסית  שיפוץ איכותי וניצול מקסימלי לכסף שלכם.

עיצוב פנים אביב קופלר 72 גג

תכנון מראש ויצירתיות – שיפוץ דירות קטנות

מלבד אי כפילויות בהעסקת אנשי מקצוע ועבודה עם צוותים קבועים, בעת שיפוץ דירה קטנה בתקציב מוגבל תוכלו לעמוד במסגרת התקציב על ידי שמירה על מספר עקרונות.
ראשית, חשוב לשעת מהו התקציב העומד לרשותכם ושממנו אין לחרוג.

ביחד נתכנן מראש את כל שלבי הפרויקט ועלויותיו, אדאג להציג בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם ונערוך כתב כמויות,

  • שמהווה טבלת עלויות מדויקת שעומדת במגבלות ללא חריגות.
    בנוסף לכך, תקציב מוגבל ידרוש מכם בעיצוב דירה קטנה,
  • ובעיקר מאנשי המקצוע, להפגין רמת יצירתיות גבוהה, המשולבת בהיכרות מעמיקה עם חומרי גלם שונים ויכולות לשלבם באופן אופטימאלי בעבודות השיפוץ.
  • כך לדוגמא, ניתן לבחור בריצוף למינציה במקום ריצוף רגיל ולצבוע ולשחזר ריהוט ישן, כדי שתתקבל חזות רעננה המתמזגת עם העיצוב החדש של הבית.

לעתים נדמה שאלו הן פשרות כואבות, אולם מניסיון אני מבטיחה שדווקא הפריטים האלו, שההשקעה בהם היא ביצירה, בתשומת לב ולא בכסף הם אלו שהופכים את התוצאה הסופית לייחודית ומופלאה.