שיפוצים בדירה קטנה – לחשוב בגדול ולהגיע לתוצאות מושלמות

שיפוץ הדירה זו החלטה מאוד חשובה בחיים, עלינו לתכנן היטב את השיפוץ, להבין בדיוק מה אנחנו רוצים, לחלום בגדול ולהגשים בדיוק את פנטזיית השיפוץ שלנו אחרת אנחנו פשוט לא נקבל את התוצאה הרצויה וחבל. שיפוץ דירה גדולה או שיפוץ דירה קטנה יכולים להיות שונים מבחינת התכנון הכללי, כמות החומרים הדרושים לשיפוץ, זמן העבודה וכמובן העלות הכספית אבל במהות מדובר באותו שיפוץ בדיוק ובאותו רצון עז לראות את הדירה שלנו משתנה וגורמת לנו לחזור אליה בכל ערב אחרי העבודה עם חיוך גדול על הפנים.

שיפוץ דירה קטנה

אתגרים בשיפוץ דירה קטנה

האתגר בשיפוץ דירה גדול לעיתים הרבה יותר מאשר שיפוץ בדירה גדולה וזו בשל העובדה שבדירה קטנה רואים כל שינוי הכי קטן, כל שדרוג בולט הרבה יותר ולכן צריך לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר. שיפוץ של דירה קטנה דורש גם הוא כמובן תכנון מקדים וטרם תחילת השיפוץ עליכם להחליט למעשה איזו אווירה, איזו תחושה ואיזו הרגשה אתם רוצים בביתכם, רק לאחר שאתם סגורים על עצמכם במאת האחוזים אפשרו לאיש או אנשי המקצוע להתחיל בעבודתם.

אל תפחדו ללכת עם הדמיון הפרוע שלכם

אחת הטעויות הגדולות ביותר טרם השיפוץ היא לחשוב מה יגידו החברים, האם השכנים יאהבו את מה שעשינו בבית ומה תהיה התגובה הראשונית של בני המשפחה המורחבת. למה זו טעות גדולה אתם שואלים? כי מי שמחליט כיצד תראה הדירה שלכם הם אך ורק אתם והמשימה הראשונית שלכם היא לבחור שינוי שאתם תתחברו אליו ותרגישו שזה בדיוק השינוי שרציתם בדירה. אל תתביישו ואל תפחדו ללכת עם האמת שלכם, מי שיחזור הביתה כל יום לבית הזה הם אתם ולכן המחשבות של האחרים בכלל לא צריכים לעניין אתכם ואסור לכם לתת לזה להשפיע על הרצונות והחלומות שלכם.

עיצוב ושיפוץ סלון 72 גג

לעשות שינוי בבית, להרגיש בנוח בבית

השיפוץ שאתם עתידים לבצע בדירתכם חייב כמובן להביא שינוי לעיצוב הבית אבל גם מומלץ מאוד שיהיה פרקטי ויגרום לכם לחיים נוחים יותר. הכוונה היא להוסיף את קיר הגבס שאתם רוצים כדי שיהיה לכם עוד מקום להניח דברים, הכוונה היא שהקיר שאתם שוברים יגדיל את הבית ויעזור לכם למכור את הדירה במחיר גבוה יותר בעתיד, הכוונה היא שהחדרים יהיו גדולים יותר ומרווחים יותר ויאפשרו לכם ולילדכם להרגיש נעים יותר ועוד.

השיפוץ בוודאות ישדרג בצורה משמעותית את הנראות של הבית שלכם, חשוב מאוד שהשיפוץ גם יגרום לכם להרגיש טוב יותר בבית מבחינת הנוחות ויעזור לכם לקבל תועלת מכל הבחינות. שיפוץ דירות קטנות עד 50 מ"ר, בדומה לשיפוץ של דירות גדולות נועד כדי שהבית שלנו יראה טוב יותר. בניגוד לשיפוץ דירות גדולות, שיפוץ של דירות קטנות תפקידו גם להרחיב את הדירה ולהקנות לנו את התחושה שאנחנו גרים בדירה גדולה יותר ממה שהיא באמת.

שיפוץ ועיצוב סלון